söndag 24 februari 2013

Måste visa er....


Hejsan!
Tittar in en snabbis nu!

Hörrni jag gillade Ulrik Munters låt jättemycket
igår,
men jag gillade även
låt nr 3 och nummer 7.
 
Måste ju visa er mitt fina inköp hos
 
Har ni inte varit inne hos Anna, är det nästan ett måste 
om ni gillar fina saker! 
Hon har bara villhasaker!
 
 
Den jättefina pallen från Housedoctor.
Jag verkligen älskar det slitna träet som mjukar upp mot det annars
lite strama vita och svarta!
Så snyggt!

Tavlan har min dotter gjort!


Önskar er en fin dag!
Här blir det en söndagsutflykt
innan kvällsjobb!


Ses senare!

Kram Helena

34 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Underbar pall och tavla, duktig dotter du har kram Diana

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härlig bild och pallen var jättefin precis som tavlan. Ha det gott, kram Victoria

HOUSE of ADELA sa...

Pallen var urfin!! Tycker mycket om tavlan med, så jättefin:)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Kanoners, vilken fin pall.
Jag gillade också Ulrik!
Jätteduktig dotter.
kram
AC

Home2tiny sa...

Himla snygg pall o din dotter är fantastiskt duktig. Härliga bilder i förra inlägget, snart är det vår. Kramisar Tina

Sallys hus sa...

Heeeeej!
Men ååå så snygg!
Jag gillar också de fina träfärgerna mot det vita o svarta..och din dotters tavla..oj vad fin den var! Va duktig hon är!
Hoppas du gör något riktigt trevligt..;)
Kram Katarina

My everyday life sa...

Fin tavla hon gjort! Jag gillade också Ulrik Munter, tror att han kammar hem det i år. Kram Nina

House and Garden by Bia sa...

Tyckte också bäst om Munters låt och även nr 7:))
Fint stilleben du gjort på pallen..som var läcker!
Ha en fin början på veckan!
Kramen

Lena - gott för själen sa...

Men vad duktig hon är, dottern. Jag han tänka "gud vilken fin tavla, undrar var den är ifrån".

Kram Lena

Life´s Silverlining and I sa...

Vilken fin komposition du gjort! gav fel svar på frågan om I tröjstlk, hon hade 140. Svar om kamera och objektiv svarade jag nyss hos mig kika där.Du tar superfina bilder! Kram Nilla

Titta in hos Thess sa...

Så mycket fina grejer.
Och tavlan din dotter gjort är ju jätte fin :)))
Hoppas att du får en bra jobb kväll.
Tänk om vi kunde få lite vår nu?

Kram Thess

Sabelhagens Olivlund sa...

Jättefin pall, skulle passa perfekt i min hall. Duktig hon är din dotter!
Mycket snyggt i den webbutiken.
Ha det gott.
Kram Maria

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin!
Måste nog kika in där tror jag..;))

Duktig dotter du har.

Må så gott
Kram Susanne

Frederica sa...

Trodde det var tavlan du menade, riktigt fin ju!! :) Hälsa henne det!

Ha en fin kväll!
Kram

Frederica sa...

Glömde ju skriva att pallen också var fin :)

Inramad inredning ~ Shabby chic och lantligt sa...

Åh, pallen var ju supersnygg!

Och vilken duktig dotter du har som gjort tavlan!

Allt och/eller Inget sa...

Verkligen fina, både pallen och tavlan!

Kram Linda

@my casa sa...

Supersnygg pall & supersnygg tavla:)

Unknown sa...

Den pallen var riktigt härligt, så snygg!
Ja Ulrik var duktig som bara den =))

Kram och ha en fortsatt fin söndagkväll!
Catta

anettan sa...

Vilken fin tavla, duktig tjej. Ha en bra kväll. Kram Anette

mig&mitthem sa...

Snygg pall. Tittade in på den hemsidan du länkade till & dom hade mycket som jag gärna hade tryckt hem. Är din arbetshelg slut snart? Krams m

Hemma på Sjuan sa...

Superfin pall! Jag gillar oxå blandningen av lite ljusare trä mot det svarta o vita.
Så fin tavla dottern gjort, hon är verkligen duktig, kram Suss

Bakom dörr nr. 11 sa...

Jätte fin pall och va duktig din dotter är :) Den sidan har jag inte sett tidigare, hamnade direkt på favvolistan. Ha det gott. Kram Pia

TITTILINA sa...

Superfin pall, men jag måste säga att jag blev ännu mer förälskad i dotterns tavla. Underbar!!! Hälsa henne det. UNDERBAR!

TITTILINA sa...

Superfin pall, men jag måste säga att jag blev ännu mer förälskad i dotterns tavla. Underbar!!! Hälsa henne det. UNDERBAR!

TITTILINA sa...

Superfin pall, men jag måste säga att jag blev ännu mer förälskad i dotterns tavla. Underbar!!! Hälsa henne det. UNDERBAR!

svart vitt och rött sa...

Bra tips på webshop! Massor av fina grejer!! Pallen är ursnygg!! Kul med tavlor som barnen har gjort... känns speciella! Ha en go kväll!

mitt liv som jag sa...

Men du vilken fin tavla hon gjort! Ja det andra var också jättefint :).
Hoppas ni hade en riktigt bra söndagsutflykt.
Må så gott! Kram Jennifer

OddStyle.dk sa...

Super flot og æblet falder jo ikke langt fra stammen, de kreative ebner har selv dateren din :-)) Rigtig dejlig start på ny uge Helena - Stort kram herfra

Browneyedgirl sa...

Det var en härlig och snygg pall =) Blev en väldans fin kontrast med det vita som du sa.
Och jag gillar verkligen din dotters tavla, jättefin.
Kram så länge

CreandoPhoto sa...

Jättefin pall. Tavlan på gör den ännu finare :)

Ska bli så roligt att ses i Stockholm Helena. Vilket gäng vi blir!

Kram

Anna sa...

Härlig pall!
Ha en skön dag.
Kramar Anna

House number 11 sa...

Så fin pall! Gillar den mycket och tavlan...wow så fin!
Kramis
Jenny

Anonym sa...

Ursnygg pall och tavla! Både du dotterna har fingertoppskänsla! ;)
Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...