fredag 1 februari 2013

Dagens bakfram eller frambak?



Hej första Februari!!

Du är så välkommen ska du veta!
Hoppas du kommer med mycket sol,
långa ljusa dagar och kanske
lite snö!

Idag,
bjuder jag på en dagens!
 

 Bakfram med vingar på ryggen
eller
Som den ska vara frambak!

Det är frågan!?
En smaksak, känner jag!

Jag väljer den sista idag!
 
 
Tröjan heter Cindstory
och finns att köpa här eller här


Här har städats och nu ska vi iväg och inhandla kalaspresenter!

Önskar er alla en härlig fredag!

Kram
Helena

34 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Aaahhh så fin du är! Tröjan är verkligen het i bloggvärlden och sååå snygg!

Kram
Adela

TITTILINA sa...

Snygg hur sjutton som helst!
Fast jag kan ju gilla det där med vingar bak.
Trevlig helg!
Kram

Unknown sa...

Jag välkomnar oxå feb! Gärna med mycket sol och hyfsat milt väder :)
Snygg tröja, som ser vansinnigt skön ut dessutom!

Ha en supermysig fredag =))
Kram Catta

Charlie sa ... sa...

Hej snygging och hej sköna februari!!

Ville titta in en snabbis och önska en trevlig helg!

Kram
Lotta

Carola sa...

oh ja den där ser man överallt nu.
Och jag vill oxå vara med i ligan.
Den är ju skitfin!!
Ha en underbar Fredag och helg.

Kram

Anonym sa...

Kanoners kanoners!!!
Med vingarna bak tror jag...
Önskar dig en härlig fredag
Kram
AC

Melody and M.E sa...

Så snygg du är! Härlig tröja!
Vingar kan vara bra att ha ibland när det känns som
om man behöver lyfta humöret lite!
Här har februari startat med vintergäck i rabatten och massa snödroppsblad, så visst känns det som om våren kan komma i år också!
Kram
Melodys matte

Lisa sa...

Så snygg du är, jättefin trjöja, gillar den frambak mest :)
Ha en härlig fredag
Kram Lisa

Home2tiny sa...

Härlig tröja, kul att man kan variera o ha vingarna bak eller fram. Du är toksnygg i den. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

House number 11 sa...

Snyggaste du! Och tröjan är fantastisk den också!
Ha en skön fredag!
Kram Jenny

Mindecor sa...

Jättefin! Ska kanske vara vingarna vak men jag tycker den är snyggast så som du valde att ha den, frambak. Härlig fredag!

Välkommen Hem! sa...

Är också sugen på en, den är ju skiiiitsnygg! Vi alla i samma liga, vi som bloggar, kan väl ha en sån varsin nästa gång man ska på nån mässa tex, så känner vi igen varann... Typ som en "blogguniform", haha!
Fredagskram! Judita

Maria O. sa...

Hur snygg som helst! Gillar din frisyr också :)
Trevlig helg!
Maria

Lena - gott för själen sa...

Den är så fin den där tröjan. Har sett den förut. Du klär i den.

Ha en fin fredagkväll!

Kram Lena

Unknown sa...

Så fin den var:)
Engelnes vinger skal vel være bak... :))

Villa Ell sa...

Den är så fin den tröjan!!!! Och fin på dig med såklart! Jag har en vit från samma märke men annat tryck... Uj uj vad den fäller, är jag i närheten av något svart ser det ut som jag brottats med ett får ;)

Ha en fin kväll
Kram Sandra

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Tröjan ser otroligt skön ut och fin :)
Allt klär dessutom en skönhet :)
Ha en jättefin kväll.
Kram kram
Jessica

Maria - Wikers Liv sa...

Riktigt tuff tröja på snygg tjej! :)
Köpte örhängen idag med vingar ;)
Ha en fin fredag!
Kram /Maria

Johanna / Fru form o fix sa...

Vilken snygg tröja! Riktigt fin bakofram också.

svart vitt och rött sa...

Kanonfin tröja som passar dig som en smäck! Jag gillar vingarna, som för min del både skulle kunna användas bak... eller fram :-) Lika fint! Ha en mysig fredagskväll!

anettan sa...

Snygg oavsett hur du väljer att ha den. Kram Anette

Anonym sa...

Fin åt båda hållen, tycker jag!

Danska kramar, TinaTheShed

Life´s Silverlining and I sa...

Jättesnygg Helena! sitter perfekt på dig! skapar ha begär;) kram Nilla

Titta in hos Thess sa...

Fina ni är....både du och tröjan ;)))
Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll.

Kram Thess

P.s kommer jätte gärna och hälsar på dig :))
Vad jag och Broman har på gång ...
Hon fixar och jag hejar på som största supporter kan man säga.
Är nog snart officiellt :)))

Bromans Bravader sa...

Åh så snygg den är (ja du också såklart). Har spanat på den ett tag och just precis i den färgen... fast nu verkar alla ha den och jag är lite motvallskärring då... haha
Kram jannike

Anonym sa...

Du har otroligt Fint hår, är det självlockigt?!?

Ha en mysig helg!
SAE

Ps förtabgången jag kommenterar, men läst Din blogg nästan 1 år! Love it!

House and Garden by Bia sa...

Den tröjan klär dig!!!
Fram eller bak spelar ingen roll;))
Önskar dej en fin helg!!
Kramen från...bia

Hemma på Sjuan sa...

Snygg tröja med häftiga vingar!
Visst välkomnar vi februari! Kram Suss

Queen of Kammebornia sa...

Silvervingar och kalas, det låter som det kan bli en fin helg! Kram!

dianasdrömmar sa...

Snygg som vanligt :) kram Diana

Villa Ryttarängen sa...

Åhhh vad snyggt! Vill också gratulera till vinsten av badlakan hos mig. Du kan maila din adress till mig så skickar jag dem. Tack för fint tips. Kraaam Pia

Junitjej sa...

Fin tröja!

Browneyedgirl sa...

Supersnygg tycker jag =) På en fin kvinna ska jag tillägga *hihi*
Hoppas du får en strålande dag! Solen skiner i alla fall. Kramen

Channal sa...

Läcker jumper! Vingarna ska väl vara på ryggen tycker jag! Du är superfin vilket som!!

Fin lördagskväll till dig! KRAM Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...