torsdag 7 februari 2013

Hipp hipp!!



Godmorgon!

Här har vi varit uppe med tuppen och sjungit
-Ja må han leva,
för fadern i huset!
 
Kaffe på sängen

och paketöppning!
 
Inte så många paket, men tror han blev nöjd ändå!
Lite kläder blev det från hans favoritbutik, Brothers
och från DO!

 
Han har aldrig några speciella önskningar,
till skillnad från mig
som alltid har långa och dyra önskelistor!
 
Började med lite firande igår kväll.
Det blev J´s önskerätt = pizza
och sedan 
gick ut och satte oss i spabadet med varsitt glas vin!
Snön yrde runt huvudet, och jag som glömt mössan!

Idag blir det torsdagsstädning inför den 
kommande helgen som jag är ledig!

Ha en bra dag!
Kram Helena


10 kommentarer:

Home2tiny sa...

Grattis till mannen. Härligt det låter att sitta ute i spabad i snöoväder o dricka vin, mysigt. Njut av ledigheten o ha en härlig dag. Kramisar Tina

Channal sa...

Mysigt med födelsadagsfrukostar i sängen!!
Åh vad det låter härligt med utomhusbad i snöyra!

Du ska ha en bra städardag! Kram Anna

Annes vita rum sa...

Härlig uppvaktning mannen fick! och glöm inte mössan:)
önskar dig en härlig dag! kramiz

Tina sa...

Glöm inte mössan nästa gång, hihi!

kram

Unknown sa...

Stort grattis till gubben din!
Här ska vi fira liten Inez som blir 1 år idag, helt galet så fort det går!!

Ha en supermysig dag,
Kram Catta

Fröken D sa...

Mysig start på makens födelsedag! Grattis till honom.
Härligt det låter med ett bad i snön.

Ha en trevlig städdag!spar mitt tills i morgon ☻

Kram
Susanne

Villa Ell sa...

Min man önskar sig heller aldrig något, hur svårt kan det vara då :-)
Grattis till din man :-) (7e måste vara något visst med, 8 st jag känner fyller år idag, varav min lillebror är en)

Kram Sandra

Mamma med ambitioner sa...

Massor av grattis till Maken. Det är härligt med kalas. Spa bad och en massa annat finns ständigt på min önskelista. Maken önskar sig precis som du skriver nästan aldrig något dyrt eller jätte lyxigt.
Helg mmmm det ser jag fram emot
Ha det bäst!
Kram Kristina

Hemma på Sjuan sa...

Stort grattis till mannen din!!
Låter som att ni hade en riktigt mysig kväll igår! Ha en fortsatt bra torsdag, kram Suss

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stort GRATTIS till gubben din :)
Vilken mysig dag :)
Paket o frukost på sängen och ett glas rött i det härliga utomhusbadet :)
Min gubbe är precis lika... Han önskar sig aldrig något särskilt :))
Ha en jättefin dag.
Stor kram
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...