tisdag 25 december 2012

Och nu börjar rean!

God fortsättning på er alla!

Hoppas ni haft en underbar
julafton!!!?

Jag är nöjd, mina barn är nöjda!
vad mer kan man begära!

Vårt julfirande slutar oftast rätt tidigt på kvällen,
eftersom släkten har många små barn!
Men det gör inte oss ett dugg,
då får vi rå om varann hemma!

Sitta och titta på julklapparna
dricka något gott
och kolla på någon bra film!


Nu är det bara att ladda om
och fundera på om man ska köpa något på rean!
Jag tänker nog inte ge mig ut i affärerna,
jag kommer kolla rea på internet!

Har redan kollat in Tintinstyle
som började sin rea vid midnatt!
Där kan man fynda alla kända märken som Odd Molly, Chill Norway
från 30-70% rabatt



 Dessa skor har jag kollat länge på! Nu är de på rea!
Kanske skall slå till nu!




Kanske något till Nyår
Allt hittar du här


Lite fina julsaker från Day
till riktigt fina rea priser




Men helst av allt vill jag ha en massa nyheter!


vårtröjor suktar jag efter!

Eller den här tröjan från Odd Molly!

Hur gör ni?
Sringer ni i affärer och letar rea saker
eller föredrar ni webshopparna
eller ingen rea alls?

Här blir det annars en lugn dag,
med lite restätning av julmaten, sedan åker den ut!



13 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

God fortsättning, både och faktiskt web och butik ska på personal shopping i Nacka på fredag tillsammans med ett presentkort jag har vunnit ska bli kul :) kramar Diana

mig&mitthem sa...

Är dålig på rea....men ska nog ta mig en lite nätrunda för att se vad som finns. Lyckan är ju om man hittar något man trånat efter länge. God fortsättning krams m ......skrivande på sin julklapp som jag försöker lära mig

Home2tiny sa...

God fortsättning vännen. Blir nog reashopping både på nätet o i stan, men just nu smälta all mat från igår o göra plats för dagens godsaker. Kramisar Tina

Hemma på Sjuan sa...

Fina saker!
Håller med dig orkar inte åka ner på stan men jag kan ju alltid kolla på nätet ;)
Ha en fin Juldag, kram Suss

Annes vita rum sa...

Önskar dig och din familj en härlig juldag! nej ingen rea för mig! väntar på vårkläderna nu:) största kramen..

Villa Frejas bokblogg sa...

Hade jag haft pengar att kunna shoppa för hade jag definitivt föredragit webshopparna. Att springa i affärer med hysteriskt mycket folk är inte alls min melodi ;)
Ha en fortsatt trevlig jul.

Melody and M.E sa...

Reahysterin aktar vi oss för! De riktiga fynden gör man när det blir halva reapriset, så kan vi oss ta en titt.
Ha en god fortsättning på julen!
Kram
från Melodys matte

Unknown sa...

God romjul!!:)

Alltid morsomt med REA :)

Klem Linda

House and Garden by Bia sa...

Tycker du ska slå till på dom ursnygga skorna!:)
Här har vi också haft en mysig julafton, i går var vi 18 st, idag blir vi tre, ska bli så skönt att bara mysa o chilla hela dagen...
Ikväll blir det mys igen, god mat o dryck....önskar dej en fortsatt trevlig julhelg.
Många kramar bia

Unknown sa...

God fortsättning fina du!
Ja kör på skorna för tusan, supersnygga =))

Kram kram

CreandoPhoto sa...

God fortsättning finaste du! Själv ska jag ju åka till Köpenhamn för mellandagsrea visade det sig :) Har du några fina tips där?

Kramar

Eddie och barnen på Bristol Academy sa...

Ingen rea! Ha en fortsatt fin jul :) Anna

Lena - gott för själen sa...

Alltså, de där skorna! Här blir det inte mycket rea. Bara softa.

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...