onsdag 5 december 2012

Affari renen!


Visst är han för söt min lilla garn ren, från Affari!
Inköptes förra året här
Jag är svag för söta små speciella
saker som kan förhöja stämningen i hemmet!
Har inga tomtar, (jo ett par har jag faktiskt)
men desto mer små blommor, granar
och lyktor!




Han ser så snäll och söt ut där han står!




Har även min lilla hjort som jag också är förtjust i den kommer härifrån!
Kruka och den lilla granen är Tine K, Luffarslöjdsgranen kommer från den här duktiga tjejens mamma!

Idag äter jag vanlig frukost!
Och ska snart ge mig ut i det underbara snövädret!

Kram och ha en bra dag!
Helena

17 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Du har så fint Helena, urgullig ren stor kram Diana

Titta in hos Thess sa...

Såå mycket fina saker!!!!!
Och jag kan väll erkänna att jag inte heller har så ärat mycket tomtar,tror dom står i Ellas rum dom flesta =)))
Hoppas du får en riktigt härlig dag.

Kram Thess

Lisa sa...

Fint du har, inte så mycket tomtar här heller men juligt blir det ändå.
Ha en bra dag i snön
Kram Lisa

Sallys hus sa...

haha...det var ju tur att du äter vanlig frukost ibland också..;)
Godmorgon förresten!
Den renen är verkligen jätte söt o hjorten också...
Nä tomtar blir det nog färre och färre av för varje år....fast tomtelöst kommer det nog aldrig bli här...då protesterar barnen...:)

ha en fin dag!
kram Katarina

No34 sa...

Åh, vilken ljuvlig liten garnren. Jättefin! ha det bäst, denna snöstormiga onsdag, kram Kate

Unknown sa...

Så mycket fint du visar som vanligt, renen var ju underbar!

Ha en mysig dag i kylan =))
Kram Catta

MammaElva sa...

Vilka vackra julsaker du har!

Lena - gott for sjalen sa...

De är sååå fina de där garnrenarna. Har för mig att jag sett en gris också.

Skönt att det blev mer vanlig frukost idag då. Det är ju trots allt godare (tycker jag).

Försökte åka till jobbet imorse i snövädret. Men jag vände efter några kilometer. Har ju förmånen att kunna jobba hemifrån.

Kram Lena

Anonym sa...

Fina detaljer som har stor betydelse för helheten! Önskar dig en fin dag! Kramar

Livsnjutaren sa...

Dyrene dine er NYYDELIGE!:-) Tack för din fina kommentar hos mig. Jo, jag flyger inrikes här i Norge men det blir också turer till Köpenhamn, Göteborg, Newcastle och Aberdeen. Så tråkigt att du är så flygrädd. Du får komma och flyga med mig ombord på våra små gulliga propellerflyg mellan fjordar och fjäll, lovar att hålla dig i handen. Du kan se hur jag har det på jobbet på http://siotiumest.blogspot.no/2012/10/ovan-molnen-med-propeller.html där det också finns en kul video där mina kära kollegor släpper loss... Önskar dig en strålande dag på jobbet! Kramis

rustik charm sa...

Den är ju så himla fin, vill ha:-)Dock aningen för dyr för mig just nu så jag får nöja mig med mina söta renar jag hittade på netto:-)
Kram Kristina

Mittgodastefinaste sa...

Jättefin ren!

Här lyser också nissarna med sin frånvaro en har kommit fram...

Nu ska jag dricka några liter kaffe!

Kram Jenny

Anonym sa...

De är underbara ♥...
/Kram

Välkommen Hem! sa...

Så fint du gör, härliga ting! Gillar också båda dessa!
Kram o ha det fint!
Judita

@my casa sa...

Verkligen en ursöt ren:)

Fröken D sa...

Less is more! är inte så mycket för tomtar jag heller!finns så mycket annat fint att pynta med.
Har ni klarat er från snöovädret?

Kram Susanne

Två Trappor sa...

Underbart charmig ren! Det ser lite ut som om den har bandage över hela kroppen, hihi! Älskar också små söta detaljer som är fina att vila ögonen på, speciellt så här i jultid. Har inte heller mycket tomtar, bara en superenkel i grå betong som står på hallbyrån nu. När det närmar sig julafton tar jag fram ett par till lite mer "juliga" som får bo i köket!
Kul att du också ska till Köpenhamn i jul! Jag lovar rapportera på bloggen när jag kommit hem från min tripp :)
Stor kram fina du
Madeleine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...