torsdag 27 december 2012

Bra att ha saker på hotell

Kvällen igår blev väldigt lugn! Hade en envis huvudvärk som inte gav med sig förens sent på kvällen!

Hade förberett resan med att ta med bok nr 2 av EL James "femtio nyanser av mörker" har verkligen längtat efter att få börja läsa fortsättningen om Mr Grey! Hoppas kunna börja läsa idag när huvudvärken är borta!!

Hoppas också på en tripp till Köpenhamn! Skulle vara så kul att strosa runt lite på Ströget och influeras av danskarna!
Men vi får se, annars strosar vi runt inne i Malmö, mysigt det också

Gillar inte att blogga från mobilen, bilderna hamnar ju efter texten och inte kan jag ändra storleken på korten heller!! Men men vill ju delge er vad jag pysslar med!

Ha nu en bra dag! Här blir det hotellfrukost nu och den är ju bara bäst!


Kram kram Helena


19 kommentarer:

Tina sa...

Jaså du är ute o reser!?
Hoppas inte att du är förkyld, med tanke på vad som ligger på bilden!!!

KRAAM

Unknown sa...

Dumma dumma huvudvärk, verkar som du drabbas ofta av det :(
Åh gud så gott med hotellfrukost, lyx!

Ha en finfin fredag =))
Kram Catta

Lifestyle By Lena sa...

Krya på dig fina du och njut av hotellvistelsen.
Kram

Channal sa...

Hoppas huvudvärken släpper och ha det trevligt i Malmö! Ja, hoppa på tåget till Köpenhamn!
KRAM Anna

Åse sa...

Härligt att njuta av hotellfrukost, hoppas huvudvärken ger med sig ! Kram Åse

Helens Universum sa...

Härligt att vara ute på lite resande fot! Hoppas att din huvudvärk ger med sig.
Kram Helen

mig&mitthem sa...

Ser att du har bästa resesällskapet med dig!! Jag har läst ut tvåan & längtar till trean kommer på svenska. Köpenhamn låter ju toppen!! Krams m

House and Garden by Bia sa...

Hoppas att ni har det jättebra i Malmö ;))
Hoppas också att huvudvärken ger med sej ;))
Ha en fin helg vännen!
Kram

Bara MammaMilla sa...

Då är du i min hemstad (eller nästan i alla fall, jag bor strax utanför Malmö)! Hoppas du trivs här! Försök att komma över till Köpenhamn om ni har möjlighet, det är klart värt ett besök och det är så smidigt att ta tåget över. Ha en fortsatt trevlig vistelse här, kram Camilla

Villa Ell sa...

Jag bara måste läsa den första boken, har hört att den ska vara riktigt bra!
Hoppas du mår bättre och får njuta mer av Malmö, eller blev det kanske Köpenhamn??

Trevlig helg
Kram Sandra

MammaElva sa...

Hoppas du haft en riktigt fin dag! kram

Karin sa...

Krya på dig och hoppas att det blir en tur till härliga Köpenhamn :) Karin

Titta in hos Thess sa...

Ser som om ni har det riktigt mysigt i Malmö :)))
På vad jag önskar att det fanns här i stan.
Men närmast för mig i Jönköping !

Kram Thess

Bara Sara sa...

Sett på Instagram att ni varit i Köpenhamn och jag hoppas huvudvärken försvann vid sundet och ni hade en bra dag!! Kram Sara

CreandoPhoto sa...

Bästa böckerna just nu! Tack gulliga för att du hade modet att komma fram. Sååååå roligt att träffa dig och du är ju precis så gullig som man tror :)
Kramar

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

nej men det var såååå...vad kul!!hade ju gärna tagit en fika där med er !

undrar också om du skulle vilja maila mig en beskrivning på hur du fick till din fb-länk och bild , med gilla knapp på bloggen när du kommer hem...jag lyckas inte.

KRAM
Pernilla

TITTILINA sa...

Hoppas att du haft en härlig dag i danska huvdustaden.
Det skulle verkligen vara superroligt att få heja på dig, men min man har födelsedag idag (lördag) så jag håller mig kvar här hemma i "förorten".
Hoppas att våra vägar möts en annan gång.
Kram

Charlie sa ... sa...

Du är i gott sällskap med Mr. Grey....;)


Å, vad jag längtar till Köpenhamn!!

Stor kram
Lotta

Life´s Silverlining and I sa...

nej jag gillar inte heller att blogga från mobilen. kram Nilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...