tisdag 11 december 2012

Min fina vinst!


Säger som Sussi!
Jag brukar aldrig vinna på lotterier,
men nu har jag vunnit två gånger på rad!
Och en hel del gånger förut också!
Jättekul tycker jag!
Min senaste vinst
är de här fina muggarna
som jag vann hos
Jenny 
med bloggen

Visst är den söt!?





Nu väntar jag på en vinst till som inte dykt upp än!!
Hoppas den kommer till jul!
Det känns ju som att få en bonus julklapp!
 
Idag har vi fått hem
familjens julklapp
till oss själva!
 
Den kom med lastbil och fyra man fick hjälpa till att ställa det på plats!
Nu står det så fint här ute och väntar på att få invigas!
Invigningen får bli på fredag kväll !



 
Någon som kan gissa vad det är??!

Ha det gott alla!
tack för alla fina kommentarer
i förra inlägget!

Kram Kram Helena


32 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Grattis till vinst - igen! Jättekul! Gå in och tävla hos mig också när du har sådan tur!
Kan det vara en soffa?? kram

Fröken D sa...

Kan det vara en tunna!?
Om det är det, så blir jag lite avis, vi flyttade från vår!!när vi köpte nytt hus!
Spännande!!om jag kanske är på rätt spår ...

Kram Susanne

Annes vita rum sa...

Står ute och ska invigas i helgen.. helt klart en badtunna. Grattis till vinsten! kram

House number 11 sa...

Grattis din turgumma!;)
Spännande till helgen!
Kram Jenny

Channal sa...

GRATTIS! Jättefina muggar! Har ni köpt en ny stor soffa?

KRAMAR Anna

Unknown sa...

Va roligt och ha lite tur och vinna fina saker och kopparna va ju super söt, grattis till dej!
Jag gissar på badtunna!?
Ha de gott
Kram kram

Välkommen Hem! sa...

Vilken tur du har!! Grattis till dig!
Hmmm... vad kan det vara?...
Kram, Judita

Melody and M.E sa...

Gissar också på en bastuna!
Det blir i så fall härliga bilder på bloggen!
Kram
Melodys matte

CreandoPhoto sa...

Så fin vinst! Grattis!

Jag tror på badtunna, precis som någon annan här ovan. Och så blir jag lite avis om det är så :)

mig&mitthem sa...

Gissar på badtunna...isf. vad härligt!!! Krams m

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din söta mugg.Tror det är en badtunna .Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Unknown sa...

Gratulerer med vinnerlykken, det er gøy det:)) Tipper den store gaven til dere selv er en badestamp:))

Ha en fin fin kveld:)

Helens Universum sa...

Grattis till vinsten! Ja, vad kan det vara som ska invigas måntro?!
Ha det gott!
Kram Helen

HOUSE of ADELA sa...

Helena:)
Vinsten skickas direkt från Paul Mitchell så jag hoppas den kommer snart då!:)
Jag gissar på en soffa:)) Vi måste få se se vad det är:)

Kramis

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till vinsten! Visst är det kul att vi äntligen får vinna ;)
Spännande med julklappen!!
Mycket snö hos er oxå ser jag, kram Suss

Anna sa...

Grattis till vinsterna!
Alltid kul med överraskningarna!
Ha en skön kväll.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Karin sa...

Grattis till superfina vinsten, muggarna var verkligen jättefin. Ha det bra i snömassorna, Karin

Lena - gott for sjalen sa...

Jag gissar på "ett manligt monster" ;-)

Grattis till vinsten förresten.

Kram Lena

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Grattis ..igen ...( från en som verkligen ALDRIG vinner ) ...'skrattar..

och nyfiken blir man på vad som dök upp men låter onekligen som en badtunna.

Titta in hos Thess sa...

Vilken underbart fin mugg !!!
Jag är helt galen i te muggar,det liksom min grej :)))
Men Gud vad spännande med något som uppenbarligen är både stort och tungt !!!!hmmmm....
En säng eller soffa kanske ????

Kram Thess

Home2tiny sa...

Grattis till vinsterna. Spännande att se vad som kommit hem till er. Kramisar Tina

Anonym sa...

Så roligt att du vunnit! Grattis! Jag gissar också på en badtunna, härligt isf! Kramar

Charlie sa ... sa...

Grattis till vinsten!! Jättefin kopp, så härligt. Passar perfekt till gott te.

Och jag tror jag vet vad julklappen blir...något man kan fylla med varmt vatten och sitta I ;)

KRAM!!

dianasdrömmar sa...

Vet ju vad det var såg på insta..:) och du ni kommer älska den vi har ju också en..kram Diana

Villa Ell sa...

Jag gissar också på en badtunna!
Jättefin kopp, grattis till vinsten :)

Kram Sandra

Life´s Silverlining and I sa...

men så kul, jag för tår att det är en tunna med maken i branchen så:) vilka fina koppar du vann! kram Nilla

Tina sa...

Jag gissar badtunna, fin vinst också!

kramen

@my casa sa...

Härligt med vinster:)

Någon form av utebad misstänker jag, minns när vår
kom med båt och lastkran haha...ett jädrans sjå att
få den på plats:)

Ha det så skönt i badet...

Queen of Kammebornia sa...

Grattis! Den är så fin!

TITTILINA sa...

Grattis till vinsten! Den är så himla fin!
Kram

Träning Inredning Inspiration sa...

Står ute och ska invigas i helgen hm en badtunna? en eldstad en utegrill? Spännande!
Grattis till vinsten! Jag vinner ALDRIG!
Ha en mysig kväll!
kram

Två Trappor sa...

Grattis din lilla turgumma! :) Lite bonusjulklappar är aldrig fel! Superfina koppar, de ser ut att vara sköna att både hålla i och dricka ur.
Ska bli kul att se när ni inviger den tidiga julklappen sedan! ;)
Kram kram
Madeleine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...