lördag 8 december 2012

Mina Nissar!



Har knappt inga tomtar
till jul!
Men ett par har jag och
jag älskar dom!

Nu har de fått komma upp ur
sin sovplats
och
sitter på bästa platsen
här hemma!




De får sitta på finaste renskinnet som kommer från Home Nord

Vi döpte dem för några år sedan,
tyvärr måste vi döpa om dem,
för ingen kommer ihåg vad dom heter!



Festen igår var super!
Vårt festgäng är så duktiga på att fixa till,
 så det blir så himla bra!
Alla hade ansträngt sig till max
och det bjöds på libanesisk mat och 
tom musiken var anpassad efter temat!
 En av värdinnorna hade också gått kurs i 
orientalisk dans!
Det var inte lätt att hänga med henne, men det var kul att testa
Idag har jag t.om. träningsvärk!

 Min utstyrsel var i enklaste laget,
men det var iallafall någonting!


 Kraftig sminkning så man kände sig som ett spöke
och lite bling bling på höfterna! det gjorde det lättare att vicka på höfterna,
på något konstigt vis!
 

 Idag fortsätter festligheterna!
Bara att ladda om,
dock utan utklädning!

Hoppas ni har det bra?
Här skiner solen och det är så vackert ute!
 Kram Helena



26 kommentarer:

House number 11 sa...

Snygging!
Och vilken härlig bild på dina, fina tomtar!;)
Kram Jenny

Unknown sa...

De nissene er de fineste som finnes:)) Ønsker meg et par i stooore jeg og ♥

Så lekker du var på festen!!
Herlig:))

Hemma på Sjuan sa...

Så fin du var!! Häftig utstyrsel tycker jag!
Söta tomtar! Inte många tomtar här heller men några har kommit fram.
Här blir en lugn em och kväll i soffan.
Ha en trevlig kväll till, kram Suss

Charlie sa ... sa...

Hello beautiful! Så roligt att få dra på och gå "all in". Vackert!

Och fina tomtar har ni. Skinnet i stolen....wow! Du kanske redan har berättat vart det kommer ifrån? Det ser jättehärligt ut.

Kram!

Anna sa...

Fina tomtar, själv har jag alla möjliga tomtar, nya, gamla och barnens hempysslade.
Ha en bra lördag.

Kram Anna - Mitt hus på landet

Titta in hos Thess sa...

På vad jag älskar dessa nissar!!!!!
Dom är sååååå fina:)
Och vilken kalas pingla du var på festen i går !!!!!
Hoppas det var lika roligt som du var fin ;)))
Och hoppas att kvällens galen blir lika lyckat.

Kram Thess

MammaElva sa...

Men vilken snygging!

Ha en fin kväll! kram

dianasdrömmar sa...

Snygging :) kram Diana

Melody and M.E sa...

Älskar de där tomtarna! De passar så fint på renskinnet!
Mina väntar nu på att få dela ut morgondagens adventspaket. Skönt att de bara har paket för 4, så jobbit med 24 x 2 paket!
kram
Melodys matte

@my casa sa...

Härligt orientalisk ser du ut:)
och tomtarna så fina:)

Kram Åsa

Enkel stil sa...

Vilken snygging! Hoppas ni får lika trevligt ikväll!
Kram Anita

mig&mitthem sa...

Men var snygg du var...lagom mycket utklädnad så att tom. jag hade klarat av det. Hoppas nästa fest blir lika lyckad!! Själv firar jag att vi är hemma i vårt bo igen. Krams m

Åse sa...

Läckra bilder på en snygg kvinna, de tomtarna är ljuvliga bor en sådan hemma hos oss oxå ! Ha en fin kväll. Kram

Home Bohemia sa...

God kväll,

Åhh så fin du var på festen...har provat briktig orientalisk magdans en gång för flera år sedan som en aktivitet med min damklubb...jobbigare än man kan tro...hihi...
Jag har inte heller speciellt många tomtar här....men skulle mer än GÄRNA ha dina!! Spanar på dem... både nissarna och de vanliga...såå söta:)
Ha det så kul med dina fortsatta festligheter/ Kram Maria

Ps Jag älskar granen bakom söta dottern..

Karin sa...

Hejsan! Jättefina och de ser så härliga ut där de sitter på skinnet. Ha en trevlig adventshelg Karin

Home2tiny sa...

Hallå snygging. Vilken rolig fest, älskar att få ta ut svängarna o blinga till det ordentligt, det behöver man ibland. Hoppas du får en lika härlig festkväll idag med. Kramisar Tina

Sabelhagens Olivlund sa...

Vad snygg du är! Och vilka söta tomtar.
Ha en trevlig kväll.
Kram Maria

Channal sa...

Du är så himla snygg! Kul att festen blev lyckad!

Jättefina tomtar!!
Ha en skön lördagskväll...
KRAM Anna

evalevabo sa...

Snygging. Men nu måste jag veta...
Har di extra hår då o då. Vart har du köpt det???
Sort?
Kram Eva

Life´s Silverlining and I sa...

så fin du är! och din söta dotter ,så det blev ett renskinn tillslut:) Homenords verkar vara riktigt fint. ha en kul kväll i dag också. kram Nilla

Anonym sa...

Snygging!!!
Döpa om dem ha ha!! Ingen kommer ihåg!!;) ser mig er framför mig när ni står där "va det inte" "ne det var" "eller???!!?" "Nu vet jag!!! Vänta jag har det på tung..." Ha ha!! Stor kram!

CreandoPhoto sa...

Läckra du! Toppensnyggt! Och tomtarna är ju bara för gulliga :)

Kramar

Tina sa...

Hej på dig snygging!
Jag fick två nya nissar igår, har döpt dem till Lasse och Anders...

kram

Unknown sa...

Men åh så tjusig du är!! Den festen hade man velat vara med på =)) Och libanesisk mat älskar jag, mums!
Så fina tomtar, hade jag gärna haft ett par i mitt hem med. Jag har namnförslag! Kurt & Hjördis =))

Ha en toppendag & mysig 2:a advent,
kram Catta

Mirre Syr sa...

Oh, vilket party Du ser helt underbar ut!

Fint doftljus från Voluspa som vinst i min adventkalender idag! Titta gärna in!

Annes vita rum sa...

Vilken vacker bild på lilltösen och tomtarna!
önskar dig en fin advent..kramizar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...