tisdag 18 december 2012

Grattis!!!


Klockan är tolv!
Tävlingen avslutas!
Jag drar en vinnare direkt!
Så julklappen hinner fram innan jul!





Vinnaren är:


Suss med bloggen

GOD JUL
från 
mig!

Maila mig dina 
adressuppgifter,
paketet är klart att skickas!


Sedan har jag dragit en ny vinnare
av

Drog en ny lott av er som var med från början
och jag säger Grattis
till
Anne med bloggen 

Maila dina adressuppgifter
så skickas paketet direkt!

Tack alla som varit med i båda mina senaste tävlingar!

Ses senare!
Kram 
Helena

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!!
kram!!

Sabelhagens Olivlund sa...

Grattis till vinnarna, och tack till dig för en din utlottning.
Ha det gott.
Kram Maria

Åse sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack till dig som fixat en härlig tävling . Kram

Hemma på Sjuan sa...

Tittade in som hastigast åhh så glad jag blev!! Tack för den julklappen! Mailar dig ikväll!
Kram kram

svart vitt och rött sa...

Stooort grattis till båda!

Annes vita rum sa...

Grattis till vinnarna av dina fina utlottningar! ha de gutt.. kramen

Stjärnor & Champagne sa...

Uuuiiieeeeeee TACK, åh vad kul jag som verkligen behöver ta tag i det där:))

Kram Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...