lördag 10 september 2016

Sommaren fortsätter.

Hej på er alla!

Vilket fint sommarväder vi har.
Läser att alla verkar ha det underbart.

Passa på att njut, säger jag som skall åka till
jobbet straxt.


Ser ni vårt nya svarta tak. Det la vi om för några veckor sedan
och det blev verkligen ett lyft för huset.




De riktiga sommarkläderna har jag plockat undan, vilket 
var riktigt tokigt. Men jag har iallafall
en spetsblus, och lite sommarskor kvar uppe i garderoben.

Spetsblusen är från Saint Tropez och skor och byxor från HM.



Ha det gott allesammans!

Kram Helena

7 kommentarer:

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Är själv snart på väg till jobbet så här vankas det lunch/middag på en och samma gång. Vet ju inte om jag hinner få i mig något i kväll..
Intar detta utomhus så man kan fånga solens strålar. Underbart väder ju :)
Önskar dig en skön helg

Ljuva Magnolia sa...

Hej snygging!
Supersnygg outfit, riktigt fin topp!
Ja Gud vad härligt det var att komma hem från Grekland och mötas av skönaste sensommarvärmen, underbart.

Hoppas du får en bra dag på jobbet,
Kram Catta

Mamma C sa...

Ja, vilket underbart väder vi har just nu. Ha en bra dag på jobbet nu.
Kram Mamma C

anettan sa...

Vilken ursnygg top. Jobba lugnt. Kram Anette

jannice lindell sa...

Jättefin outfite... Kram

Channal sa...

Ja, vilken sommar vi har! Helt underbart!

KRAM Anna

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Jättesnygg outfit men även taket blev ju kanon. :-)
Kramizz Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...