måndag 26 september 2016

Walkingcloset

Hej hej!

Känner mig en aningens nervös
inför morgondagen.
Ska in till sjukhuset och göra en operation.
Även om jag inte skall bli sövd så är jag ändå
lite nervös.

Kommer berätta mer om det i morgon.

Har lite bloggtorka idag,
men så kom jag på att det var längesedan ni fick
se lilla O´s walking closet. Det ligger ju oftast
kläder slängda lite här och där
men i helgen var det städat för en gång skull
så jag passade på att knäppa ett par kort när jag gick förbi.



Lilla O hänger allt så fint på sin sida när det väl är städat, kanske måste fota
andra halvan av garderoben så ni får se min sida också någon gång.




Nej nu skall jag fortsätta vara lite nervös inför morgondagen,

Kram på er 
Helena


12 kommentarer:

Maria - Wikers Liv sa...

Jisses vilken fin ordning!!!! Vi ska organisera om i vår wic och plocka bort det som ska ut i förrådet nu när det är klart. Ska bli så skönt!
Det går säkert bra imorgon!
Kram/Maria

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Om man ändå hade en sådan garderob. En dag, en dag så ska jag ha det så :)
Lycka till i morgon!

Razzy sa...

Vilken underbar garderob, hoppas allt går bra i morgon. Kram Eva

Ekenäsliv sa...

Så himla fint!
Å du Stort Lycka Till imorgon <3
Kram Anna

Anna sa...

Så fint! Va fotar du med för kamera, objektiv? Raw eller Jpeg?

Kram

jannice lindell sa...

Stort lycka till inför morgondagens.

Helenas enkla vardag sa...

Hej Anna! Jag fotar med Canon 60d och mitt objektiv här är ett sigma art 30 mm F1,4 och jag fotar i jpeg. Kram Helena

Villa Ryttarängen sa...

Snygg ordning! Lycka till i morgon. Kraaaam Pia

Mamma C sa...

Fint och snygg ordning på kläderna. Lycka till nu i morgon.
Kram Mamma C

Från Glam till Damm sa...

Oj, ja titta! Och hon hänger i färgskala precis som min dotter :-)

Walk-in closets är trevliga. Jag hade en enorm i huset i Tampa, Florida, men det fanns en stor nackdel och det var att kläderna blev dammiga på axlarna, precis som saker som står i ett rum blir, så nu föredrar jag stängda garderober. Kanske man kunde ha en walk-in closet med skjut dörrar i glas?

Ha en fin dag!

Kram Anneli

Unknown sa...

Det där ser helt perfekt ut. Duktig dotter.
Kram
Maria

Channal sa...

Vilken dröm för lilla O! Duktig tjej! Brås på sin mamma.

Lycka till med operationen!! Kommer gå jättebra... KRAMAR!! Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...