söndag 11 september 2016

Godmorgon!

Ooops!
Vad säger hon nu, undrar ni säkerligen!?

Vaknade faktiskt alldeles nyss.

Somnade så skönt i soffan när jag kom hem från jobbet 
idag.




Efter en dag när jag tror alla mådde dåligt och jag hade 
behövt klona mig.



Två ambulansfärder till sjukhuset ordnade jag 
iallafall under mitt pass.



Så ett par timmars sömn var tydligen något jag 
behövde.
Undrar när jag kommer somna inatt, tur jag är ledig i morgon.





Japp då var det bara att vakna upp ur koman
och få något gjort. Känner mig ju inte precis piggare,
hade velat sova tills i morgon.



Brukar ni sova efter en dag på jobbet?

Kram Helena

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Kroppen säger ju till när den behöver sömn. Så du behövde säkert dessa timmar just nu.
Nej, jag brukar inte sova när jag kommer hem från jobbet. Jag har ju ett 08.00-17.00 jobb och bara vardagar.
Kram mamma C

Enkel stil sa...

Sätter jag mig ner slumrar jag gärna till en stund. Skönt att koppla av en stund och tömma huvudet. Ibland går jag en rund direkt när jag kommer hem. Kramar Anita

Hemma på Sjuan sa...

Låter som en jobbig dag, skönt att kunna koppla av en stund. Jag sover aldrig efter jobbet, ska jag kunna slumra till på dagen så blir det om jag åker bil. Fint i er vardagsrum och jaa jag velar också, hoppas verkligen det blir bra med nya soffan vi beställt... Kram Suss

ulrica sa...

Så skönt att bara slänga upp fötterna så där :-)
Jag och sambon brukar faktiskt kunna ta en kvart eller nåt när vi kommer hem, innan vi börjar med middagen. Det är superskönt!!
KRAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...