torsdag 29 september 2016

Ett Nytt face "sponsrad video"



Halloj!

Hockeykillar gillar jag!
Min man är ju en gammal hockeykille, så även om jag inte 
är sportintresserad så har jag alltid kollat på Mr J när han spelade hockey.
Kan ju förstå att de inte har svårt att få tjejer, det är något särskilt med
hockeykillar.
 Muskliga, vältränade och tuffa på isen
 men också väldigt lugna och stabila
utanför isen.

En hockeykille som jag tycker ser vansinnigt bra ut,
är Henke Lundqvist.
Man har ju fått se honom på tv reklam för 
Head & Shoulder i
fem års tid.
Henke har ju en brorsa som också spelar hockey
Joel Lundqvist, han ser ju precis lika dan ut.
Skillnaden är att han är inte målvakt och har sitt kontrakt
i Frölunda, så att han kanske kan vara avis på brorsan
vore ju inte så konstigt.

Men i videon nedan skulle man kunna ana en viss
avundsjuka från storebror när Joel petar
Henke. 
Head & Shoulder ville ju ha ett nytt och yngre face.

Jag tycker videon är superbra.



Brödrafighten är dock inte så allvarlig som man kan tro,
för det var Henke som avstod en del av sitt arvode till brorsan för sin medverkan.
Det är syskonkärlek det.

Gillar ni hockeykillar?


Kram Helena

Sponsrat inlägg

1 kommentar:

Maria - Wikers Liv sa...

Jag har ingen speciell relation till just hockeykillar. Jag och en kompis hängde ibland i ishallen i yngre tonåren, men man såg ju inte så mycket av killarna under munderingen haha... Fast Henke är ju snygg ;)
Kram/Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...