torsdag 8 september 2016

När saker faller på plats.

Halloj!

När man är en velis som jag,
kan det ta ett tag innan saker och ting faller på plats.

Efter vi gjorde om vardagsrummet i vintras,
har jag haft svårt att blir riktigt nöjd.

Fortfarande har vi inga tavlor uppe, bara ett par stycken
som jag tyckt passat.
Sedan kom sommaren och lusten för att greja inne försvann.
Nu när hösten kommer får man mer lust att greja inne.

Efter att vi köpte nya matbordet i vardagsrummet
har vi haft två mattor under bordet, men den jag suktat 
efter har jag inte tordats beställt för jag inte kunnat
se vilka färger mattan hade. 
Den har legat sparat i mina bilder och jag har haft koll på den
på hemsidan,
 så när
hade kampanj nu slog jag till efter 
en dialog med företaget om vilken matta som skulle passa in bäst
på det jag var ute efter.

 Mattan är 2X3 meter och jätteskön att gå på.









 Färgerna i mattan är perfekta för vårt vardagsrum. De går i beige/grått, lite svagt blått och lite svart.
Känns som en färgkombination man kan matcha mycket med.




Jag valde mellan denna och denna och det blev den sistnämnda.
Är verkligen supernöjd med mattan, 
superkvalitet och jag är så glad att den passade så bra.
Sedan är det såklart super med bra service och snabb leverans.
Priset var ju också verkligen bra.


Japp då var det bara resten kvar. Har en tavla också som 
jag ska fixa ram till så kanske den kan komma upp snart också.


Är ni lika veliga som jag, eller har ni allt klart för er
direkt?

Ha en bra dag
Kram Helena


13 kommentarer:

Annika sa...

Den passar ju perfekt hos er. Och jag tror att du valde den bästa färgkombinationen. Bra smak. Jag är nog också rätt velig av mig. Kram Annika

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, så snygg! Passar ju kanon! Tycker absolut att du valde rätt färg! Så bra pris också!
Ibland vet jag direkt, men ofta velar jag mellan saker och vissa rum är helt enkelt svårare att få klart ;)
Kram/Maria

Annes vita rum sa...

Supersnygg Helena! Passar jättebra in där till det övriga! kramiz

Anonym sa...

Vilket snyggt bord o stolar ni har, var har ni köpt det?

Anonym sa...

Hej! Så fint ni har det. Mattan var verkligen jättefin& passa ju perfekt. Ibland är jag velig & ibland vet jag direkt.
Ha det bra.
Kram Helene

jannice lindell sa...

Vad fint!

Channal sa...

Det blev verkligen jättefint! KRAM Anna

Mittgodastefinaste sa...

Jag tycker ofta att det blir bra när man låter inredningsprojekt vila lite och tar upp tråden igen sen! Mattan är underbar!

Kram Jenny

Helenas enkla vardag sa...

Hej stolarna är från trademax och bordet är från Ikea. Men det har utgått där så jag köpte mitt på blocket.

Unknown sa...

Så snyggt, blev jättebra och du har så smakfullt hemma. Älskar bilder från ditt hem.
Trevlig helg!
Kram
Maria

Mormorsvita sa...

Hej!!
Mattan är superfin!!!'
Har oxå länge letat matta i typ den stilen o gärna med blått i��
Undrar om färgerna på dina bilder stämmer bra med verkligheten?
På hemsidan servern gulbeige ut
Mvh
Susanne

Mormorsvita sa...

Hej igen ..
Lite felstavat
Ser den gulbeige ut ska det va !

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Mattan är så fin Helena. Underbar.
Och det är inte fel att vara lite velig :) Jag är precis så... Tror att jag vet hur jag vill ha det och sen blir jag inte nöjd och då står det stilla ett tag :)
Men det blir bra till slut, eller hur :)
Sköt om dig och ha en underbar fredag och helg.
Stor kram
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...