måndag 5 december 2016

Till Decembers alla festligheter

Halloj!
December är en månad
som kan bjuda på en del kul.
Vi har lite inplanerat.
Födelsedagar, julbord, glöggmingel mm.

Det är lite extra kul att ta på sig lite extra fint
under December månad, vet inte varför,
kanske beror det på media att de vill att vi ska klä upp oss,
eller så lever det kvar från förr, att det var under juletid
man badade, klädde upp sig och frossade i mat,
som man inte gjort under året.

När vi var i Stockholm förra månaden
och Ellos berättade att de gått från postorder till ett 
jättestort webb företag med en massa fina märken.,
Fick vi en presentation av deras smink.



Hade ingen aning om att Ellos hade ett eget smink.
Jag har använt deras lipgloss och ögonskugga
och gillar det jättemycket.

Lilla clutchen är lagom stor och passar verkligen till 
vinterns alla fester.




Just nu är jag på jakt efter lite nyheter jag vill ha i klädväg,
tyvärr har jag inte hittat det någonstans än. 
Men när jag snöar in mig på något, brukar jag inte ge mig förrns jag hittat det jag söker.


Kan ni snöa in er på att hitta just den där rätta grejen som ni sett någonstans?



Ha en skön måndagskväll

Kram Helena

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Alltid kul med nytt smink och kläder. Men kläderna är inte det lättaste att hitta alla gånger... Kram Suss

Mamma C sa...

Det var något nytt att Ellos hade eget smink.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...