tisdag 6 december 2016

Så här ser jag ut.

Hej hej!

Som några av er märkt 
behöll jag min plisserade kjol,
trots att jag tvekade länge.

Men jag tänkte att 
varför måste alla kläder 
göra att man ser supersmal ut.

Jag är ju inte supersmal längre,
det är så här jag ser ut 
och eftersom jag gillar kjolen
så fick den stanna kvar och den har
blivit mitt favoritplagg.



Kjol HM, blus minns ej


Ikväll skall jag ut med mina jobbarkompisar.
Jag skall avtackas och vad de skall göra med mig
 vet jag inte,
allt är en överraskning.

Kanske tar jag på kjolen ikväll om jag inte får
andra direktiv.

Ha en bra dag.

Kram Helena

12 kommentarer:

Från Glam till Damm sa...

Helena,

Du är jättevacker!

Men jag vet vad du menar...jag är precis likadan :-) Jag vill ha kläder som jag ser smal ut i fast jag är 47 och har massor av former.

Kjolen är superfin och classy!

Ha det gott.

Kram, Anneli

Villa Ryttarängen sa...

Du är jättefin i din kjol och vilken härlig och sund inställning. Kraaam Pia

Mamma C sa...

Du är suoersnygg i din outfit och jag tänker som du gör. Man är ju inte 27 längre utan (55+ jag)lite äldre med former.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Du är suoersnygg i din outfit och jag tänker som du gör. Man är ju inte 27 längre utan (55+ jag)lite äldre med former.
Kram mamma c

Unknown sa...

Du är toppensnygg i den kjolen. Vad kul med galej ikväll. Avtackas? Väntar nya utmaningar nu för dig. I så fall hoppas jag det är något kul och intressant.
Kram
Maria

Annika sa...

Jättesnygg är du! Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Annika

Anonym sa...

Du är superfin i kjolen!
Nu blir jag nyfiken att höra mer kring din avtackning, vad ska du hitta på framöver?!

Anne sa...

Du är superfin i din kjol!
Visst är det kul med överraskningar?
Berätta gärna vad ni hittade på för kul grejer!
Ha det gott.
Kram Anne, http://liteuppochner.blogspot.se/2016/12/galenpanna-nr-1.html

Monika sa...

Vet inte om jag ser dåligt ;) men inte kan jag se att du ser något kraftigare ut i plisserade kjol. Lika snyggt med spetsblus som kraftigare tröja.
Kram

Anonym sa...

Supersnygg!

Anonym sa...

Du är skitsnygg i det här! Ja även i allt annat du har på dig! Härlig inställning du har till både kropp och form!!
Kram
Anneli

Annes vita rum sa...

Nytt jobb på gång förstår jag😉Spännande.. Du är jättefin Helena med eller utan kurvor😉Fast jag vet hur svårt det där är med att acceptera att man ser ut som man gör och inse att man duger.. om jag så blir hundra år så lär jag nog fortfarande stå och vara missnöjd framför spegeln🤗 Ha de gott.. kramiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...