söndag 11 december 2016

Ett julklappstips till alla stressade.

Hej hej!

Nu är tredje ljuset tänt.

Tiden går verkligen fort nu,
bara att försöka hinna med och inte ha för höga krav
på allt man vill hinna med.

Här kommer ett hett tips 
till er som antingen inte hinner läsa
böcker själva eller känner någon som inte hinner 
läsa längre.
Jag kunde inte läsa böcker på flera år pga
min utbrändhet. Bokstäverna bara hoppade
och hade jag bara kommit till skott att 
börja lyssna då hade jag haft mycket glädje
av det läsandet ger.

Jag har hittat en ny författare att lyssna på,
och hon har blivit min favorit.
Simona Arnstedt. 
Detta är den tredje av hennes böcker jag 
 lyssnar på.


 Perfekt att lyssna på i bilen.


Lyssnar också när jag är ute med Doris, då blir det att 
jag ofta tar en längre runda, så jag hinner lyssna lite mer.




Perfekt med gratismotion.




I samarbete med BookBeat kan jag nu 
erbjuda fyra veckor gratis lyssning
på en massa härliga böcker genom deras BookBeat app.


Normalt får man bara lyssna 14 dagar. 
Ni kommer till mitt erbjudande här
Dessutom kan jag erbjuda
deras presentkort som har prisnivåerna
1 mån 169kr
3 mån 449kr
6 mån 849kr
Perfekt för den som vill prova och se om det passar.

Ni kommer till presentkorten här


Hinner ni läsa vanliga böcker nuförtiden?

Ha en skön Söndag
Kram Helena

4 kommentarer:

anettan sa...

Jag gillar att lyssna på böcker men det går i perioder. Framför allt är det skönt då jag är ute i naturen. Kram Anette

Channal sa...

Tack för tips! Då vill jag tipsa om Elena Ferrantes böcker. SÅ BRA!! Mycket namn men man kommer in i det. Du som älskar Italien också. Missa dem inte!

KRAM Anna

Mamma C sa...

Jag älskar att lyssna på böcker, finns inget bättre.
Kram Mamma C

Annika sa...

Tack för tipset! Så bra. Ha en fin måndag.Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...