tisdag 27 december 2016

From me to me.

Halloj!

Jag har suktat efter denna Love Warrior prints i flera år.

När den kom på rea under Black Friday, slog jag till.
Tänkte att den får bli en julklapp till mig själv,
eller till oss, jag hade pratat med maken innan så han var med
på noterna.



Väggen har varit tom väldigt länge, men jag visste vad jag ville ha där.














Att det blev just flickan med Duvan är inte så konstigt,
vilka många av er förstår.

Ar galet nöjd över att den sitter bakom vår soffa nu.

Idag har jag bara lyssnat på min
bok som inte går att sluta lyssna på.
En enda natt
med Simona Ahrnstedt.

Men nu skall maken lufta mig
genom att ta med mig på hockey.

Ha en bra kväll.
Kram Helena


8 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Den var väldigt fin där,jag har suktat på den ett tag jag med..Får se om jag hittar nån plats åt den:) Jättefin bukett där på bordet oxå..
Ha de gott.Kramiz

Mamma C sa...

Den är mycket snygg den där tavlan.
Kram Mamma C

Sofi sa...

Wow Helena!
Så snyggt det blev! Nu ångrar jag nästan att vi har en hylla bakom soffan:)
Nu har jag läst ikapp här inne hos dig. Så spännande med nytt jobb! Modig du är! Kommer bli toppenbra:)

Önskar dig en god fortsättning och en trevlig kväll!

Kram Sofi

Allaklockor.se sa...

Otroligt fin tavla.

No34 sa...

Riktig snygg och gör sig verkligen där, bakom Er soffa!
Ha det gott, fina Helena och god fortsättning!
Kram från Kate

HWIT BLOGG sa...

Tavlan är jättevacker, passar perfekt där :)
Tack för boktipset, letar efter en bra bok att läsa nu...
Ha några sköna mellandagar nu.
Kram från Titti

Villa Freja sa...

Så fint det blev! Kram.

Annika sa...

Den blev jättefin där på eran vägg. Ha en riktigt skön dag. Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...