torsdag 15 december 2016

Önsketräd

Halloj!

Jag läser en hel del bloggar
och ibland dyker det upp något snyggt
som jag inte kan få bort från näthinnan, men oftast har jag glömt
hos vem jag såg det snygga.

I vilket fall som helst så såg jag ett jättefint 
vad jag trodde sprayfärgat träd som man hängt egna 
så prydnader i.
Tänkte som vanligt, hur svårt kan det vara att göra sig ett 
eget.







Knipsade av en gren från ett slyträd och sprayade i guld,
sedan hängde jag upp små guldprydnader i.

När jag sedan googlade på prydnadsträd i guld,
fick jag upp originalet som jag sett hos någon bloggerska
och där dök originalet upp, ni hittar det här

Japp mitt lilla DIY pyssel får duga så länge.


Ha en skön Torsdag.
Här väntar julfest med jobbet.

Kram Helena

7 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Det blev ju väldigt fint och passar ju så bra där. Kraaam pia

Mamma C sa...

Så snyggt och det är bara du som har ett sådant fint träd också.
Kram Mamma C

I min smak sa...

Fiffigt och fint, den idén kanske jag stjäl från dej!
Susanne

Sallys hus sa...

Men ååå va duktig du är! HImmel jag hinner inte ens gå ut och plocka in mer tallris...
Suoersnyggt det där ju!
Kraaaam Vännen!

Unknown sa...

Vad fint. Stilfullt på den bänken. Me like!

Kram
Maria

Annika sa...

Supersnyggt ju. Och vad härligt när man kan fixa själv med enkla medel. Ha en fin dag. Kram Annika

Anonym sa...

Wow nästan snyggare än originalet :) bra idé! Tack en sybersyster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...