onsdag 14 december 2016

Kunde inte hålla mig.

Hej hej!

Ledig Onsdag som vanligt.

Har varit och fixat fransar och bryn,
så just nu känner jag att ögonbrynen
har lite för mycket färg, men vet också
att det känns bra om ett par dagar.

Kunde inte hålla klickfingret i styr.
Funderade ett par dagar sedan gick det inte längre.
Ville verkligen ha denna fuskpälsjacka.

Kallar det en förtidig julklapp till mig själv.



Kanske lite tantvarning,
men jag kan nog ta på mig en tant leopäls
med gott samvete.
Hittade den här

Blir bra att klä sig i nu inför 
kommande julfester.

Ha en fin Onsdag.
Här skiner solen och det gnistrar i snön som finns kvar.

Kram Helena

Innehåller adlinks

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Någon tant varning är det definitivt inte. Blir jättefin i vinter.
Kram mamma c

Unknown sa...

Du gjorde helt rätt och den är inte tant utan helt enkel supercool.
Rock it, girl!
Kram
Maria

Home2tiny sa...

Absolut ingen tantvarning utan du kommer som alltid vara FAB i den. Kramisar Tina

Maria - Wikers Liv sa...

Passar dig utmärkt! Tant, det är väl vad man gör sig till? Eller inte gör sig till ;)
Pepparkakshuset du såg på köksön, är inte hemmagjort. Det är av keramik, ett ljushus ;)
Men det är väldigt fint, jag gillar det mycket!
Kram/Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...