måndag 21 december 2015

Designer rea.

Hej hej!

Nu är det inte långt kvar till jul.
Ni stressar väl inte ihjäl er?!

Vad är viktigt?
Prioritera
Vilka är dina förväntningar? 
Är de för höga?
Vem ser att du gjort rent ugnen, tex?
Det prioriterar jag bort.

Diskutera i familjen vilka förväntningarna är.
Tänk till och prioritera bort och Samarbeta.

Här hemma har vi börjat göra listor på det 
vi kommit fram till skall göras.
Sedan betar vi av listan tillsammans.

Har ett par paket kvar och satt och letade på nätet
men insåg att de webbutikerna inte kunde lova att det 
kom fram till jul, så nu måste vi tänka om.
 
Då damp det ner i min mail att
designer rean är i full gång.





Mycket snyggt om det är något man velat ha länge,
men inte riktigt haft råd med.
Nu kanske tillfället är rätt.
 
Ni kommer till designer rean här.

Det är en sak bland dessa godbitar jag kollat på länge,
får se vad mammatomten beslutar i den frågan.


Åh så bra, nu ringde maken och sa att han bockat av 
massor på vår todolista.


Kram Helena

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
jag har beställt några saker som jag hoppas hinner komma...;)
Vilken underbar liten granpåklädare ni har..;)
Ha en fin dag o kväll vännen!
Kram Katarina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...