onsdag 7 december 2016

Julklappsjakt

Morning morning!

Tog mig en rejäl sovmorgon idag.
'
Blev som sagt avtackad igår, ska berätta mer om det sen.
Nu måste jag sätta fast att leta julklappar till de
jag har kvar att handla till.
Jag tycker alltid det är svårt att hitta julklappar till
killar.

Här kommer ett litet kollage med en 
massa tips på julklappar till grabbarna.


Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Whiskeyglas från Orrefors HÄR / 2. Skäggolja från Edwin Jagger HÄR / 3. Boots från GANT HÄR / 4. Iskuber från Orrefors HÄR / 5. Manschettknappar från Prada HÄR / 6. Tofflor från Shepherd HÄR / 7. Handskar från GANT HÄR / 8. Parfym från Hugo Boss HÄR / 9. Hörlurar från Sudio HÄR / 10. Klocka från Thomas Sabo HÄR / 11. Drinkpinne från Sagaform HÄR / 12. Karaff från Orrefors HÄR


Kanske kan det vara till hjälp för någon.

Vi syns senare

Kram Helena

Innehåller annonslänkar

2 kommentarer:

Annika sa...

Vilka bra tips! Tycker också det är svårt att köpa till killar. Men nu har jag fått några bra tips av dig. Tack!! Ha en fortsatt fin dag. Kram Annika

LIVSGLITTER sa...

Hur svårt som helst det där med paket till männen!!! Tack för några tips =D
Måste också sätta igång med årets inhandling av klappar, inget överflöd blir det men en liten väl utvald klapp till alla som står nära blir det <3

Ha en fin dag Helena! Kramar Louise



http://www.livsglitter.se/2016/12/fairy-lights.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...