tisdag 20 december 2016

Smygtitt på vår julklapp

Hej hej!

I Söndags när vi klätt vår gran
insåg vi att det var lite tråkigt med en 
byggfläkt i uterummet.

Mysfaktorn blev inte så hög 
eftersom den brummade hela tiden.
minns ni vad som stod på min önskelista?!

Vi åkte iallafall och köpte 
en 
öppen spis med elvärme och fläkt i.





Sladdar hänger lite si och så, men det är ju inte klart
utan bara provisoriskt än så länge.
Men nu har vi en jätteskön värme och mysfaktorn är
jättehög.

Tror att Lilla O kan få sin dröm om en
julaftonsmorgon där ute, sittandes med
sin chailatte uppfylld.

Nu är jag ledig en dag och i morgon
kommer min dag vara fullspäckad,
så ett logistikschema ska
jag göra i ordning, så jag hinner allt.


Kram Helena




4 kommentarer:

Mamma C sa...

Verkligen hög mysfaktor nu. Det blev jättefint i ert uterum med spisen där.
Kram Mamma C

Villa Freja sa...

Så mysigt det blev. En sån skulle man ha! Kram.

Villa Ryttarängen sa...

Men åhh så fint det blev. Ja klart bättre än en byggfläkt. Kraaaam Pia

Älskade pion sa...

Vad fint det blev och mysigt.Jag har också funderat på att köpa en här hemma.Får man fråga vart ni köpte den? God Jul!!Ulrika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...