fredag 2 december 2016

Från 0-100 på ett par dagar

Gokväller!!

Här sitter vi och myser
 och känner in Fredagsfeelingen.
Lyssnar på filmmusiken till 
The Holiday och längtar tills
vi skall titta på den.

Idag slutade jag tidigare,
passade på att åka till
mina små barnbarn.

Vi passade på att ta lite kort 
i snön.

Sedan blev det lite fika hos 
fd mannen och sedan även hos 
stora N.

 Doris har sitt favvofönster där hon kan sitta och titta efter katter.




 Fint hade hon dukat till deras gäster som skulle bli bjudna på hjortstek.



När jag träffade Alicia för en vecka sedan då tog hon ett par steg lite försiktigt.






Nu går och springer hon fram som hon aldrig gjort annat.
Från 0-100 på ett par dagar.




Det är så mysigt att få hälsa på hos stora N
och deras småttingar.

Vi kommer även att tillbringa några timmar hemma 
hos dem
på julafton, det ska verkligen bli mysigt.


Nu blir det en mysig 
kvällspromenad i den vita naturen.


Kram Kram 
Helena

6 kommentarer:

Linda sa...

Alltså din dotter har ett så otroligt fint hus och väldigt bra smak, men hon brås väl på sin mamma kan jag tänka mig.
Vad roligt att hennes lill tjej har börjat gå.
Ha en fin kväll
Kram Linda

Mamma C sa...

Så vackert hon bor din dotter, och jisses så fort dom lär sig de små fantastiska barnbarnen. Man ser att hon är superlycklig över det lillprinsessan.
Kram Mamma C

Lena - gott för själen sa...

Oj, så vackert hem hon har. Har ju sett det förut, men nu hade det ju så klart förändrats lite i adventtider!

Kram Lena

Junitjej sa...

Vilket vackert hem!

Anonym sa...

Vilket underbart hus ....kram Lena i Färjestaden

mia sa...

hej Helena!
vilket fantastiskt fint hus din dotter har, och den lilla prinsessan är ju helt bedårande! stolt mormor här kan jag tänka mig ;-)

ha en underbar jul och hälsa familjen

Med vänlig hälsning marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...