måndag 19 december 2016

Känner ni till Anna Field?

Halloj!

I helgen blev vår gran äntligen klädd.
Vi tog lite i Lördags och lite i Söndags.




När jag hittade min leopälsjacka,
hittade jag samtidigt
en svart poncho med lurvkrage som
jag inte kunde släppa och gudars så mysig den är att
kasta över axlarna när man känner sig frusen eller
över kappan / jackan när man är ute i kyligt väder.
Ni hittar den här
Tycker Anna Field har jättemycket snygga kläder.
Modetrendiga och superbra pris.
Kolla in henne hos Zalando


Nu har jag bara 2 arbetspass kvar
som sjuksköterska i Kommunen.
sedan väntar en 18 dagar lång ledighet
innan jag börjar på
Thoraxintensiven igen.

Kram Helena

3 kommentarer:

kustnära sa...

Men wow, vilken snygg ponscho och du är såå snygg i den! När du åker norrut till svärmor så packa med den för än har vi ingen vargavinter här i norr... +6 idag och lite regn, så den lilla snö vi haft kommer regna bort. Vi var till Umeå i lördags för att julhandla och på onsdag åker jag dit igen för att hämta hem sonen för lite julledigt och de andra ungdomarna som bor liite ocentralt (Täby) kommer hem hit på torsdag. Så vi väntar och längtar. Kram och God Jul!

Ekenäsliv sa...

Å sitter ju som en smäck på dig <3
Gudars så skönt med lite längre ledighet!! Underbart ju :)
Ha en fin kväll!
Kram Anna

Mamma C sa...

Så skönt med långledigt. Du var jättefin i din poncho.
Kram Mamma C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...