måndag 12 oktober 2015

Höstnyheter








Hejsan!
Idag hade vi frost. 
Insåg redan igårkväll på min och 
Doris kvällspromenad att det var kallt,
för jag frös enda in i märgen.

Insåg att mössa och vantar hade suttit fint.

Skulle gärna haft en ny jacka inför vintern, den jag hade i vintras känns helt plötsligt 
väldigt kall.
Kollade in höstnyheterna från 
och hittade en hel höstgarderob, 
som gärna skulle få hänga hos mig.
 




Ponchon och hatten kommer stort, man ser dem överallt.
Primebootsen har funnits med länge nu.
Jacka med pälsluva ja det har jag haft flera vintrar, men bara den täcker rumpan
så är jag nöjd.

Nu skall jag passa på att dammsuga lite,
eftersom jag är ledig.


Kram på er.

Helena

4 kommentarer:

No34 sa...

Mycket snyggt på din önskelista. Ett par Johnny Bulls stövlar är jag sugen på. Dottern köpte ett par och jag tycker de är riktigt snygga. Stor måndagskram till Dig från Kate

Unknown sa...

Oj vad mycket fint man hittade där. Höstkänslan när den är som bäst sprider sig.
Kram
Maria

hemma hos lilla mej sa...

ÅÅÅ vad mycket fint man hittade där .Underbart med lite nytt och fint .Ha en fin tisdag .Kram Rita

Maria - Wikers Liv sa...

Du hittar alltid så mycket snyggt!
Jag har några varma fluffiga jackor, och skulle "behöva/vilja" ha någon som är lite mer mittemellan. Lite fodrad men inte fluffig.... Alltid saknar man något ;)
Hatt är SÅ snyggt! Kepsar har jag använt i olika modeller, men hatt vet jag inte om jag vågar...? ;)
Kram/Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...