onsdag 21 oktober 2015

Vad fanns i mina påsar?

Hej hej!

Det blev ju lite shoppat i Malmö.
Dock inte så dyra saker.






Ett ljus till min fina ljuslykta från Holme Gard.





och en mugg till lilla O. 
Såg ju för tråkigt ut att bara Mr J och jag hade en
och inte hon.
Det var två små saker, men det gör mycket för att få känslan av lite nytt i hemmet.
 
Lite mer fick ju plats i påsarna men det kan jag ju visa någon annan gång.
 
Nu gör vi ett nytt försök med Donton Abbey, vissa somnade sist vi skulle kolla.
 
Kram Helena
 
 


11 kommentarer:

Jämtlandshanna sa...

Väldigt snyggt på sista bilden. Stilrent med det svarta och vita! :)
Kramar

Channal sa...

Vilken mysig och rolig helg ni fick! Sen var du riktigt, riktigt FAB på vingården Helena! Du har stilen... slokhatten var pricken över i:t till ponchon! 10 poäng!!

Kram Anna

Unknown sa...

Snyggt!
Kram
MAria

Maria - Wikers Liv sa...

Nej, det behöver ju inte alltid vara så stora saker för att göra stor skillnad ;)
Så fina muggar, och så roligt att det blev en ort där också ;)
Kram/Maria

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Fin hylla med fina saker på. :-) De där muggarna har jag fundering över om jag skall fixa till ngn i julklapp, de är ju så snygga och stilrena. :-) Kramizz Laila

Villa Frejas bokblogg sa...

Snyggt. Alltid kul att shoppa. Kram.

Annika sa...

Så fina saker. Muggarna är jättesnygga. Och du har ju så fint hemma. ha en fin dag. Kram Annika

Sallys hus sa...

Hej heeeej!
Sååå fint vännen!
det är ju de där små prickarna över i´na som gör´t

Saknar dig med, vi kanske kan ta en lunch eller nåt nästa vecka??
Kramis bananis...
...Kataranis...;)

Relationsguiden sa...

Vad snyggt du har på hyllan! Gillar din stil.

Önskar dig en suverän dag!

/Cecilia

You Rock!!!

HOUSE of ADELA sa...

Snygga saker du har shoppat!
Vilken miss att missa det härliga eventet! Får komma igen nästa gång:)

Kramar
Adela

Emely sa...

Så snygg hylla! precis en sådan jag letar efter till vårt kontor/gästrum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...