torsdag 22 oktober 2015

Manligt till Far

Hej hej!

Men vad tiden rinner iväg.
Nu är snart Oktober månad slut
och min värsta månad är i antågande.

Tyckte det gick bra för några år sedan
när jag började julpyssla i början av November,
men nu gör jag inte det längre. Jag har liksom tröttnat
på att julfixa en massa.

Men före julen så kommer faktiskt Fars dag.

Jag vet inte vad Lilla O vill köpa till sin far,
men det brukar inte bli några dyra saker.

Men något som jag tycker är Värsta manliga grejen,
är när män har en snygg klocka på armen.
Är klockan sedan stilren och tuff, jaa då är det kört..

En del tittar på mäns skor och strumpor
om de har stil eller ej. Jag tycker att man även kan se på armen
om de bär klocka,
om en man har stil.

Just nu har Klockmaster i Örebro 20 %TRIWA klockor,
precis lagom till 
Fars dag

Blir ni andra sugna på en sådan till er själva eller Far
går det säkerligen att kontakta affären i Örebro om inte de andra
butikerna runt om i landet har rabatt.

Vad tycker ni är ett kännetecken att en man har stil?



Kram Helena

4 kommentarer:

Milla sa...

Visst är det fint med en snygg klocka på en man, eller jag har inte fattat det där förr - att det kan vara en viktig pryl för dem. Min man fick en fin Longines klocka av mig när han fyllde 50, gissa om jag fick omvärldsbevaka för att hitta rätt ;) Fars dag redan... men vilken härlig oktober vi haft! kram Milla

Hemma på Sjuan sa...

Ja jisses vad tiden rinner iväg, snart november. Snyggt med fina klockor på män. Maken fick en dyr fin när han fyllde och ena sonen beställde en märkesklocka på nätet för ett mycket bra pris nyligen.
Fint på din hylla och en ort fick ni visst ihop med namnen ;) Ha en fin fredag, kram

Channal sa...

Just det! Det är ju snart fars dag!

Kram och Trevlig Helg! Anan

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Ja jösses vad tiden går fort... Vi har MÄNGDER med födelsedagar nu, både före och efter farsdag ...
Jag håller med dig, en snygg klocka.. och en snygg skjorta, det är manligt tycker jag.

Kram kram på dig
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...