tisdag 13 oktober 2015

Inte 100.

Goder kväller!

Ja så här pigg är jag sannerligen inte ikväll.
Gick hem tidigare från jobbet för jag mådde inte alls bra
och tänkte att jag kanske ska kolla tempen.
Brukar aldrig ha feber, brukar må dåligt vid 37,5,
men nu hade jag 38 grader, och då hade vi pratat om
att jobbets termometrar visar för lite mot andras tempar.





Så nu ligger jag i soffan och gör inte många slängar.
Fast när man är mamma finns vissa saker man måste göra
hur sjuk man än är, men har jag jobbat nästan hela dagen
så kan jag ju vara mamma också.

Så imorgon blir jag hemma och kurerar mig


Lilltjejen som ska tävla i RC  i truppgymnastik i Ängelholm under helgen.
Är inte så glad idag. Hon skadade armen under träningen och har
jätteont, så vi hoppas att det inte är något brutet och att värken ger sig snabbt,
för den här tävlingen vill hon inte missa.

Så just nu ligger vi i varsin soffa och och tycker synd om oss.


Kram på er alla!

Helena

11 kommentarer:

Mamma C sa...

Stackars båda er två. Hoppas ni blir friska krya båda två snart.
Kram Mamma C

Hemma på Sjuan sa...

Så fin du är i ponchon. Nya glasögon?
Stackars er tjejer! Krya på er båda två, kram

Villa Ryttarängen sa...

Två stackare i Örebrotrakten. Krya på er.. Kraam Pia

No34 sa...

Åh, vad tråkigt... Krya på Er, båda två!
Tisdagskram från Kate

House and Garden by Bia sa...

Vilken härlig poncho ;)
Jaa du, jag tycker det är synd om mej också, hihi...har fått ryggskott (tror jag att det är) gjorde sit ups förra veckan och det skulle jag nog inte ha gjort för efter det, fick jag ont i ryggslutet och så körde jag ett yoga pass i måndags och då var det kört !!....så nu är det vila som gäller ;(...får super ont i vissa rörelser,när jag sitter tex....men man får bita ihop...det finns dom som har det värre....
Kram

Ekenäsliv sa...

Men hu era stackare!!!
Hoppas ni bättrar på er båda två nu då, det går ju inte att vara sjuk och skadad nu.. :(
Vacker som en dag är du på bilderna helt klart!
Kryakramar Anna

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Usch va trist, du får verkligen krya på dig. Och jag hoppas innerligt att dottern blir bra i armen så hon kan va m i helgens tävlingar.....håller tummarna. :-) kramizz Laila
Ps....jättesnygg poncho...:-)ds

Maria - Wikers Liv sa...

Åh, krya på er nu ordentligt, båda två!
Vila och mys i soffan!
Kram/Maria

Kakaobönan sa...

Kryakramar till er båda! // Pia

jannice lindell sa...

Här tänker vi också på vad vi stoppar i oss... :)

Lena - gott för själen sa...

Trist! Krya på dig (er)!

Kram Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...