tisdag 5 juli 2016

Lite värme idag!

Halloj!

Idag har solen skinit
och det blev varmare och varmare ju längre 
dagen gick.

Passade på att rensa ogräs 
i mina land och rabatter,
konstigt nog försvinner
aldrig ogräset för gott,
fast vi har en markduk ligger under.


Senare på dagen dök barn och barnbarn upp, 
och vi badade allesammans i det 
29 -gradiga vattnet.


Idag har jag ett av mina fynd jag gjorde 
Modesto  igår. 
(min färg verkar vara slut i webshoppen)
Ni kan annars hitta den här
En riktigt skön sommarklänning som jag 
bara föll för direkt när jag såg färgerna och mönstret.

Sedan visade det sig att grannen hittat en annan typ av klänning, med samma 
mönster, den hittar ni här


Har ni haft en skön sommardag idag?


Kram Helena

10 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skönt att du fick värme. Supersnygg klänning.
Kram
Maria

Sallys hus sa...

Jamen hörru snyggmormor...vilken livsnjutare å va skönt det låter....
Jag ska jobba nästa vecka med sen ska jag ha 2 veckor ledigt...ska bli sååå skönt!
Kraaaaam du fina!

Mamma C sa...

Vilken fin klänning. Ser jätteskön ut.
Kram Mamma C

Ulrica sa...

Superfin klänning, och vad skönt att njuta av solen.
Jag har jobbat hela dagen så solen fick vi bara njuta av på lunchrasten :).
Kram Ulrica

Ljuva Magnolia sa...

Skicka hit den solen är du gullig då, här är det rena skiten.. Längtar SÅ mycket efter sol!
Och så gött med pool, det hade ju varit riktigt najs, hamnar i mappen för framtidsdrömmar ;)

Härliga bilder och du är smashing i din snygga outfit!
Kram Catta

Channal sa...

Välkommen hem och vilken tjusig mormor! Mormor rules!! =)

KRAM Anna

Maria - Wikers Liv sa...

Himmel så bra du passade i den klänningen! Snygg!
Jag hämtade ut en fyndad klänning igår. Jag och klänningar... fniss...
Kram och ha en fin dag! Sol även idag!
/Maria

Mittgodastefinaste sa...

Vilken underbar bild på dig med barnvagnen! Du är supersnygg i den tunikan!
Underbara sommardagar nu som går i varandra!

Kram Jenny

Angelicasvärld sa...

Men så UNDERBART!! Gud vad jag längtar till vår solsemster nu!!
Kram vännen

åse sa...

Riktigt härlig sommarklänning, ser riktigt skön ut. Kram Åse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...