tisdag 19 juli 2016

Väskor i väskan.

Halloj!

Har ju berättat för er tidigare att
jag är dålig på att packa.

Så när jag var i Karlsborg
föll jag för dessa små fina påsar.
Där kan man samla alla 
sladdar till mobilen, kameran mm.







Likaså en skopåse som är hur snygg som helst
istället för vanliga plastpåsar.





Smycken brukar jag också samla i
påsar, men denna fina från By Malene Birger
passar utmärkt att ha smycken mm.







Har ni också väskor i väskan?


Tack alla som röstat på mitt bidrag till
tävlingen på Trademax.

Kram Helena

6 kommentarer:

Unknown sa...

Superfina!
Kram
Maria

Mamma C sa...

Nej, kör nog med vanliga plasrpåsar. Men dessa var ju kanonsnygga.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Nej, kör nog med vanliga plasrpåsar. Men dessa var ju kanonsnygga.
Kram mamma c

Plommonhuset sa...

Jag packar gärna "väskor i väskor" :-). De du hittat var jättesnygga. Kram Sofia

dianasdrömmar sa...

Fina, nej inga väskor i väskorna men skulle behövas...kram

majamyra | Its all about the details sa...

Yes, väskor i väskan absolut! Dessa var ju jättefina, hade jag gärna haft.
/Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...