torsdag 12 februari 2015

Vårtrender som lockar.

Hej på er.

Jag lovade er receptet jag bjöd på igår.
Eftersom jag inte hade kameran framme
så kan ni kolla in hela receptet här

Har ni börjat kolla in vårkläder ännu?
Jag är supersugen att kolla vad som kommer, därför var
jag inne på 
Esprit´s hemsida 
för att kolla in 
vad de hade att erbjuda oss modeintresserade,
nu när våren är på ingång.

Hittade en massa snygga kläder.
Vad sägs om dessa?


 Gillade dessa blusar, den hallonröda just för färgen och den vita
just för stilen.


 Kunde jag gå i högklackat skulle jag vilja ha den outfiten, men eftersom det inte går
längre så får jag ha ett par rosa loafers istället, men det tycker jag är supersnyggt till ett par uppvikta
chinos eller korta .



 Jobbade jag på kontor skulle dessa byxor vara en favorit i min garderob vill jag lova.
Nu gör jag inte det, därför passar ett par loose fit, boy friend jeans bättre till mig.



Jag är just nu supersvag för skinnbyxor, gillade den svarta blusen med de rosa blommorna på
som man skulle bära utanpå byxorna.

 Får ju inte glömma klänningarna. 
Jag är ju själv på jakt efter en riktig festklänning
till en fest i vår. Kanske inte den korta till mig, men till en tjej
med snygga ben skulle den här högra vara supersnygg, den långa passar nog mig bättre,
där man kan gömma den där påsen som dallrar runt frampå kroppen.



Detta var bara ett smakprov, de har väldigt mycket snyggt och till humana priser
också.

Gillade ni något av dessa plagg.
Brukar ni handla kläder från Esprit? De finns ju på lite olika ställen.
Dels deras egna hemsida, men också på både Boozt och Ellos.

 Nix dags att kvällsmysa.

Kram Helena







5 kommentarer:

anettan sa...

Så mycket snyggt. Jag är super sugen på lite nytt...som alltid ;) Kram Anette

Unknown sa...

Så fina plagg du hittat! Kram Stina

Channal sa...

Har en hel del från Esprit. Mycket snyggt!

KRAM Anna

House and Garden by Bia sa...

Fina plagg du visar ;)...i går var jag och shoppade loss...köpte bl.a ett par skinn tights (fejk skinn) på rea...en top och lite prylar från Myrorna...fynd kan man säga , hihi...jag kommer att visa dessa på bloggen framöver...handlar sällan kläder från Esprit...fast vi har affären i vår stad ;)...ha en fin morgondag!
Kram bia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Oj vilket härligt inlägg med en massa fina vårkläder :) Man längtar ju inte mindre till våren nu direkt :)
Det finns så mycket snygga kläder nu till våren och jag klickar mig fram o tillbaka mellan olika hemsidor men har inte beställt nåt ännu... Vi får se vad det blir :)
Ha en mysig fredag.
Stor kram
Jessica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...