söndag 1 februari 2015

En riktig vänskaps helg

Hej på er!

Hur har ni det? är ni insnöade?

Vår helg har varit så bra i mina ögon.
Den har varit bland härliga vänner.

Fredagen fick jag träffa min andra hälft.
Vi har känt varann många år nu och 
hon får mig att skratta bara hon öppnar munnen.
Hon är den galnaste människa jag känner
och jag kan säga att 
Jag älskar att ha henne som vän.
Hon vet precis hur jag fungerar och jag vet hur hon fungerar,
vi är så lika men ändå så olika.
Men våra grundvärderingar är precis lika, vilket gör 
att det inte gör något när den andra fladdrar iväg i
sinne och tankar.
Vi vet precis hur den andre skall stöttas när det behövs.



 När vi såg bilderna lilla O tagit på oss, blev vi helt chockade, för vi insåg att vi inte var 
några unga, smala tjejer längre, så vi försökte skrattandes göra oss både slätare och snyggare, trodde vi. ha ha...




En skön kväll med den bästa och det behövdes.

Resten av helgen fortsatte med flera vänträffar,
vi planerade New York resan med våra
vänner som ska med och Söndagen träffade vi 
vännerna som ska få äran att ha Doris medans vi är borta.


Nu är det Söndagskväll och vi ska mysa 
ihop en stund i soffan innan det är läggis.

En ny vecka med väldigt mycket att se fram emot 
väntar oss.


Ni kommer få höra mer.


Hoppas er helg varit bra!?

Kram Helena

9 kommentarer:

anettan sa...

Så underbart med en sådan vän. Ni är kanske inte släta men ack så snygga. Kram Anette

Lena - gott för själen sa...

Vänner i långa rader är bland det bästa! Haha, ni är för roliga när ni försöker dra upp fejset.

Låter kul med en massa att se fram emot.

Kram Lena

Mamma C sa...

Härligt med sådana vänner.
Kram Mamma C

Ekenäsliv sa...

Sååå mysigt! Vet vad du menar... Vad skulle man göra utan de där vännerna..? De som vet i stort sett allt om en :)
Vi har med haft en fin helg! vi har firat svärmor som fyller 60 idag :)
O nu ska jag fortsätta i tvåan om Mr Grey;-)
Sov gott!
Kram Anna

Ekenäsliv sa...

Ps: tycker ni är huuuuur snygga som helst! <3

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Härligt med när o lära vänner med eller utan rynkor. :-) kramizz Laila

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Mitt inlägg blev ju lite fel...haha :-)....skulle ju vara härligt med nära o kära vänner....kramizz

Sallys hus sa...

Haha va söta ni är!
Å ni är ju lika snygga fortfarande...
en massa fler år snyggare ju...;)
Härligt med vänskapshelg...
Jag hoppas jag blir frisk nu...känner mig fortfarande trött och huvudet värker...
Vi måste ta en lunch snart smulan.
Kram Katarina

Hem & Trevligheter sa...

Det är så gott att få hänga med goda vänner. Även om jag kan vara en riktig soffälskare och bara vilja sitta under filten i soffan och titta på favvoserie så är det så mycket positiv energi man får när man får umgås med goda vänner.

Kram Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...