måndag 2 februari 2015

Min rosa ådra kommer överallt.

Hej på er!

Att jag gillar rosa
har väl ingen tagit miste på?!

Både vad gäller kläder och inredning.

Tror att jag alltid vill ha rosa just de här första månaderna 
efter jul. 
Tycker det rosa blir så fint mot det vita och nu när snön ligger
så fint på marken, blir det så ljust och fint inne.
 
 

En rosa Hortensia och ett par rosa kuddar har hittat till vår soffhörna.

 
En av mina favortitblommor, Magnolian får pryda lilla Ekollon vasen från Svenskt Tenn


Några körsbärskvistar som också blir rosa pryder matbordet.

Nix nu blir det en lättlunch, med keso, avokado
och tomat.


Kram Helena
 

9 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vackert med rosa och vilken underbar vinter vi har fått. Kram Suss

No34 sa...

Jag gillar rosa under alla årstider, både i kläder och inredning! Men nu tycker jag det räcker med snö. för den här vintern.... Vi har fått minst 50 cm snö, så nu finns det i alla skidspår, där snön ska ligga enligt mig!!
Kram från Kate

Home2tiny sa...

Är också väldigt förtjust i rosa, helst den där smutsrosa. Här är det cirkus för tillfället. Min dator drog sin sista suck för någon timme sen, skitkul,not.... Har lite lätt panik om jag säger så + att lille F så snällt meddelade att de ska iväg och åka skidor imorgen. Jamen hurra när alla hans skidkläder är urvuxna, morrrrr och som för att göra föreställningen komplett har jag en lunch som åker på ett snöre upp o ner. Ha, hha vissa dagar vill man bara hoppa över. Hoppas du har det bra vännen. Kramisar Tina

jannice lindell sa...

Underbart med rosa... Älskar med rosa! :) Ska köpa en jättesnygg pläd i vitt och rosa mönster som jasg har gått o tittar på länge.... De är vårigt de. kram

Maria - Wikers Liv sa...

Jag tokgillar också rosa! Förra året körde jag rosa till påsk! Min ateljé och vårt TV-rum går i rosa.
Så fint hemma hos dig!
Kram/Maria

House and Garden by Bia sa...

Här är en till som gillar rosa...helst "smuts" rosa ;)...det blir nog lite rosa i bloggrummet till våren ;))...byter ut det lite ruffiga mot mer ljust...fast det rustika kommer jag att ha kvar ;)
Så fin Magnolia kvisten var...
Kram

Lena sa...

TACK för tipset på den fina ELLOS blusen.......och nu på 30% + att man fick ett påslakan! Så det blev 199:-..........TOPPEN!
Riktigt prisvärd och jättefin.
Kram Lena

Ulrica sa...

Här är en till som gillar rosa :).
Jättefint har du inrett!

KRAM

Villa Ryttarängen sa...

Ser riktigt mysigt och vårlikt ut. Ha det bra i snöyran. Kraaam Pia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...