torsdag 1 december 2011

Ny header och ny ljusstake

Godmorgon i blåsvädret! Har ni sett, jag har fått en ny header, med hjälp av en webdesigner.  Hade aldrig klarat att göra en sådan här själv. Jag tycker att det verkar kul att hålla på med design, men jag kan verkligen ingenting inom det området. Skulle kunna tänka mig att gå en kurs i webdesign om det fanns någon.

I år saknade jag en adventsljusstake i hallfönstret och jag brukar inhandla något nytt till advent varje år, så det passade väldigt bra att det fattades lite, då behövde jag inte ha lika dåligt samvete, som jag skulle haft om jag handlat en ny fast jag hade en stake. Nu köpte jag en stake som jag tyckte var fin inne på CE i Örebro. Så här ser den ut.



Väldigt rak och stilren och passade bra i hallfönstret. Det bästa var att det var dimmerfuntion på, så vill man ha lite soft belysning är det bara att dimmra!!  Ha en bra dag i blåsvädret! Helena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin header och fin ljusstake!
Kanske blir det bakning av saffransskorpor här till och med :o
Blev inspirerad av ditt recept ;-)

/Fia

Anonym sa...

Ljusstaken var väldigt fin!
Kram från din syster!

Anonym sa...

Fin ljusstake!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...