söndag 4 december 2011

Fortsättning på julklappstemat

2 a advent! Har jobbat hela dagen därför har jag missat att tända andra ljuset, får göra det nu ikväll! Tänkte bara tipsa om lite mer julklappar! En av mina favoritwebshoppar är Creative Lounge som ligger i Umeå. Supertrevlig affär och trevliga tjejer, som även säljer över nätet. Hade förmånen att komma till deras butik, när jag var i Umeå med jobbet. Tyvärr skulle de precis byta lokal, så det mesta av sakerna var nedpackade, men jag hittade lite att prova och fick också med mig lite hem. Skulle gärna besöka deras nya lokal, som verkar helmysig. Dom har satt ihop olika önskelistor, för henne och för mamma osv. på deras hemsida. Det blir mitt tips för dagen.



http://creativelounge.se/

Har precis klickat hem lite saker därifrån, som kan bli julklapp till något snällt barn! Kolla in http://creativelounge.se/ Ska försöka mig på att göra en egen moodboard någon dag, den förra blev inte så snygg!
Ha en bra kväll!
Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...