måndag 26 december 2011

God fortsättning och glöggmingel!

Hallå på er! Nu har jag jobbat färdigt för den här julhelgen! I gårkväll somnade jag framför tv`n, hur skönt är inte det? Sedan kom den där hemska Dagmar och gjorde så man inte kunde sova. Var livrädd att träden bakom huset skulle ramla in över oss.

I dag har vi varit och ätit mammas kålsoppa riktigt gott, men det tyckte jag inte för några år sedan! Tydligen ändras smakerna i mun, så mycket av det jag inte gillade på julbordet förr, tycker jag är jättegott idag, som Jansson och sill.

Ikväll har vi varit hos goda vänner på glöggmingel! Brukar kanske vara före jul, men det var jättetrevligt att ha det under jul, och få träffas helt avslappnat utan julstress. C & R bjöd som vanligt på en massa gott!

Tack för en trevlig kväll!


Trevligt julpynt hos grannarna!





Här är värdinnan i full fart!


Gud vad det börjat blåsa igen! Undrar vad stormen heter ikväll!

Ha det bra
Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...