tisdag 27 december 2011

Hello!
Här har en  förkylning precis slagit till. Känner mig inte alls kry! Näsan rinner och huvudet dunkar, typiskt när man är ledig ett par dagar. Hade iallafall inte tänkt åka på någon mellandagsrea, det är alldelses för mycket folk och för långa köer, sedan tycker jag aldrig jag hittar något jag vill ha. Väntar nog på nyheterna och ser vad som kommer bjudas! Lite Odd Molly kanske? Har sett att vårkollektionen är mycket trevligare än höstens, som jag inte alls tyckte särskilt mycket om! Nu kan man förboka på Country Dreams. Den här tyckte jag var fin!






Fick ännu ett objektiv i julklapp, så nu håller jag på och tränar att ta fina kort. Bilderna från igår är tagna helt utan blixt i kvällsmiljö och jag tycker att de blev helt ok.

Kommer tillbaks om en stund, måste grejja lite här hemma, fast man känner sig totalt urlakad!

Kram Helena

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...