fredag 10 juni 2016

Hotellkänsla

Hejsan!

Nu har väl de flesta fått sommarlov.

Många som tar studenten idag, kul för dem.
Synd bara att det hann bli lite sämre väder,
men så har det ju varit varenda år, man kan ju aldrig lita
på vädret i Sverige.

I år har vi ingen som vi skall uppvakta på studenten,
lite tråkigt för det är ju lite festligt.

Igår passade jag på att bädda rent och tvättade allt
så det kunde hänga ute och torka, det luktar ju så otroligt
gott om lakan som hängt ute.

Passade på att bädda med mitt nya Hotel satin bäddset.
Lovar att det kändes som att sova på hotell.
Kändes väldigt lyxigt.
Mr J som la sig när det var mörkt, och inte visste om att jag bäddat 
rent, påpekade det första han gjorde när vi vaknade att han sovit som en prins,
och det var otroligt sköna lakan.




Älskar mattan från Ikea som känns så skön när man sätter ner fötterna på morgonen.
Hjärttavlan har min stora dotter gjort och tavlan över sängen kommer från Desenio




Lampan är från Ellos
ljuset från Bruka och är en gåva från Katarina
Vasen kommer från Svenskt tenn.

Hotell  Satin Bäddsetet kommer från Zebra- collection house




Älskar den här tiden som är just nu, när man kan plocka in sina egna blommor.
Akleja som är som ett ogräs men ändå väldigt fina.


Åh så skönt det skall bli med en ledig helg.
Nästa helg är min jobbhelg,
Har räknat ut att jag har sju jobbpass kvar 
sedan har jag semester.
Guuud så skönt, behöver verkligen det.


Ha en skön helg.

Kram Helena

3 kommentarer:

Mittgodastefinaste sa...

Helt oslagbart med lakan som fått torka ute, måste hitta en ny snygg torkvinda! Den förra kollapsade förra sommaren...
Tusen tack för dina fina ord inne hos mig!

Kram Jenny

Villa Ryttarängen sa...

Jättemysigt i ert sovrum. jag ble plötsligt jättetrött och tror jag ska krypa ner och sova som en gud jag med. Kraaaam Pia

petra sa...

Men så tjusigt sovrum du har,kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...