lördag 18 juni 2016

Felköp!

Hallå!

Alltså ibland blir jag så trött på mig själv.
Jag har ofta lite för bråttom och det medför 
att jag ibland gör lite felköp
p.g.a. att jag inte kollat ordentligt.
Även fast jag är medveten om mina
brister, så brister det ibland iallafall.

Som när jag beställde  detta halsband
som jag kollat på så länge
och nu var på rea,
och jag slog till.



Det var bara det att det var fel halsband som kom hem.
Tänkte först att det var butiken som  skickat fel,
men nej då, det var jag som klickat i fel.




Jag skulle ju ha med silverkedja inte denna svarta, det stämde inte alls.

Naturligtvis så verkar de inte ha kvar halsbandet med silverkedja som jag ville 
ha, så då är frågan,, skall jag behålla det eller skicka tillbaka det?




Hade det funnits i silverkedja hade jag 
bytt direkt, men nu när det inte verkar finnas,
kanske jag skall ha kvar detta, fast det inte blev som jag tänkt.

Svåra ilandsproblem i dagens inlägg.

Nu till jobbet, där blir det lite svårare dilemman 
att ta itu med.

Gör ni ofta felköp?

Kram Helena


7 kommentarer:

Junitjej sa...

Jag tycker att du ska behålla ditt halsband. Jag tycker det var en snygg kedja! Ett felköp som ändå blev rätt, helt enkelt.

Ulrica sa...

Jag förstår precis hur du känner, men jag tycker att det var snyggt med den svarta kedjan, det bryter av bra!
Felköp gör jag hela tiden tyvärr :(.
KRAM

Mamma C sa...

Nej, inte ofta men visst har det hänt. Jag tyckte det var snyggt med den svarta kedjan.
Kram mamma C

Hemma på Sjuan sa...

Snyggt halsband och snyggt med det svarta, behåll den! Snygg du är också, gillar verkligen jeansen. Kram Suss

Channal sa...

Hur frän är inte du! SKITFRÄN!! Behåll halsbandet.

KRAM Anna

Milla sa...

Jodu, jag är ingen spontanshoppare direkt men ibland blir det fort o fel. Förra sommaren köpte jag en lång klänningen - som jag aldrig har annars - men den blev ju inte bra alls... fast det insåg jag inte förrän det var försent att skicka tillbaka. Nu har jag lagt den nånstans i glömska, 900 spänn känns bortkastade :( men det händer i inte sååå ofta. Gillar halsbandet!! kram

Unknown sa...

Gör inte så ofta felköp men det beror nog mest på att jag är en fegis. Haha. Dock gillar man inte en sak man köpt, byt direkt. Du kommer aldrig att använda det ändå. Det är min teori.
Kram
Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...