onsdag 22 juni 2016

Skön sommardag.

Halloj!!

En skön sommardag blev det på min lediga dag.
Skönt, trots att jag hade en del inplanerat och inte kom ut i solen
fören halv tre på eftermiddagen, men då fick jag umgås med
med mina härliga barn och barnbarn.

Vi har badat, plockat smultron och bara njutit ute 
på vårt poolområde.














Ja en härlig dag med många skratt åt en rolig
 tvååring med de roligaste kommentarerna jag vet
och en liten femmånaders som bara skrattar och var glad.

Sista jobbardagen imorgon, jag tar ett djupt 
andetag och räknar ner..


Kram Helena

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Så härligt att få tillbringa dagen med både barn o barnbarn. Jättefina bilder på de små trollen.
Kram mamma C

Sallys hus sa...

Åååå underbara bilder!
Heja heja...snart semester...sköööönt för er...;)
Kraaam Katarina

anettan sa...

Åååå vad mysigt. Vilka godingar. Kram Anette

Ekenäsliv sa...

Ser ljuvligt ut!!!
Jobbar nästa vecka med... pju alltså, nu går jag på de sista reserverna...
Skööööönt att du har sista dagen imorgon, förstår att det är tufft på ditt jobb.
Ta hand om dig och he nu en riktigt fin Midsommar om jag inte hinner skriva ngt innan <3
Kramar Anna

Channal sa...

Vilken fin dag! Precis vad du behövde... bara få vara och ha det gott. Och så många gullungar. Både stora och små. Jättefina och SÖTA!

KRAM och Glad midsommar! Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...