tisdag 7 juni 2016

Kvällen i Varberg

Hejsan!

Tänkte jag skulle fortsätta berätta 
om vårt dygn i Varberg.

När vi hade shoppat klart för dagen.

Var det dags att fixa i ordning oss till kvällen.





 Jättetrevlig hotellfoajé, som jag gärna suttit i om vi hade haft mer tid.



 Vi ville hellre vara på rummet. Vi skulle fira att vi äntligen fick ses igen.'
Såklart med lite bubbel, sommarpresenter och naturligtvis en goodiebag,
eller en superstor goodiekasse
ed en massa trevliga saker. Katarina vet att jag är barnsligt förtjust
i goodiebags.




 När vi väl var klara med att diskuterat djupa och superviktiga saker och 
fixat till oss, var det dags att ta hissen ner för att äta middag på hotellet.









Jag valde fisk till förrätt och huvudrätt med tillhörande vin.





Kvällen avslutades med pyjamasparty,
eller jag menade ju såklart nattlinnes party, i våra supersköna
Nattlinnen från Beach house som finns att beställa här
som det just nu är 
30% på.


Som vi skrattade innan vi la oss.
Två tjejer påstod att det var någon som snarkade hela natten.
Kan inte förstå det, för jag hörde ingenting.

Kram Helena

4 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så snygga härliga tjejer. Måste varit kul att träffas igen och fint på hotellet. Kram Suss

Sallys hus sa...

Åååå ja vill tebaks...;)
Underbara bilder...man liksom kliver in på hotellet igen ju..
Ha en mysig dag nu vännen!
Kraaaaam

Channal sa...

Busvisslar! Vilka pumor! Nyfiken, vad låg det för något i goodiebagen?

Verkligen kul att ni har funnit varandra! Kramar Anna

Annika sa...

Så roligt ni verkar ha haft det och så snygga ni är allihop!!Kram Annika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...