onsdag 15 juni 2016

Att gilla skorea!

Halloj!

Gillar ni rea?
Jag gillar inte att springa på rea,
men springer jag på något fynd,
så blir jag väldigt glad.
Gillar rea på nätet mer än fysisk butik
iallafall när det gäller kläder.


Hittade en för mig ny sko & väskshop på webben
med mycket snyggt och reasidan hade väldigt mycket snyggt.

Sarenza heter den,
har ni sett den ?


Skulle gärna fynda Michael Korsväskan, men även några av skorna.

1, 2
3, 4
5, 6
7, 8
9

Det värsta med rea är att det tar slut snabbt.

Såg att väskan redan var slut.

Idag har vi en ledig dag så jag skall följa med
lilla O
till sjukgymnasten

Ha en bra dag.

Kram Helena


2 kommentarer:

Annika sa...

Jag gillar rea både i butik och webb. Men jag kan hålla med dig om att det är rätt jobbigt i butikerna, oftast blir det att jag hittar någon nyhet på ordinariepris ändå. Ha en fin dag. Kram Annika

Anna sa...

Åh , där ska jag kika in, fyndade den väskan på Zalando i vintras och jag älskar den, perfekt storlek, många fack och så mjukt och fint skinn!
Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...