torsdag 19 maj 2016

När man känner sig bortskämd!

Halloj!

Idag kände jag mig helt slut på jobbet,
hade kunnat betala för att få sova en stund.

men tänkte om jag får något sött kanske jag vaknar,
men inte fanns det något sött där inte.

Men när jag kom hem hade min lilla O
fixat en knäckig rabarberpaj, med vaniljsås
till sin mamma.

Tack min lilla älskling.
Smakade alldeles fantastiskt.






Alldeles för mycket onyttigt,
men jag kompenserar det med att 
utesluta alla kolhydrater till kvällsmat.



Ha en skön kväll.
I morgon är det Fredag igen.

Kram Helena

10 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Smaskigt! Rabarberpaj är ju bara sååå gott. Klart man inte kan motstå det. Kraaam Pia

Anonym sa...

Ser himmelskt gott ut :) men har inte ätit kaffebröd på flera månader två bitar mörk choklad Max någon gång . Det syns resultat är ljuvligt ! Ha en fan helg . Karin

Anonym sa...

Men usch fabulös helg ska det va . Stavfelsnisse är inte trevlig :)) Karin

Channal sa...

Åh så gott!! Det gjorde du rätt i som fixade en rabarberpaj.

Kramar Anna

Sallys hus sa...

Hallå smulis...
ser oförskämt gott ut..
vi måste höras..vill höra allt om rom å så måste vi planera vår kommande date lite..;)
Puuuuuss

Mamma C sa...

Ibland måste man få unna sig något sött och gott. Den ser väldans god ut.
Kram Mamma C

Annika sa...

Så gott med rabarberpaj. Längtar tills våra är så pass stora att man kan göra paj, inget går upp mot årets första. Ha en fin fredag. kram Annika

Maria - Wikers Liv sa...

Gah, så gott! Vad härligt att få det goda, när man precis behöver det! =) Kanske jag skulle ta och skörda några av min rabarber och göra en paj, jag med!? Första året jag har egen rabarber, och hade tänkt mixa ihop en rabarbermojito imorgon, men en paj också, vore ju inte tokigt :)
Kram/Maria

Anonym sa...

Vilken fin ljusstake. Var är den ifrån? /Lotta

Helenas enkla vardag sa...

Hej Lotta! Visst är den fin! Den kommer från Paradisverkstan på Öland, men vet att ex designonline eller Rum 21 har den i webben.
Kram Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...