lördag 21 maj 2016

Hemma hos stora N

Halloj!

Igår var vi och Grattade min stora dotter.
Hon fyllde 27 när vi var i Rom,
så det blev några dagar försent,
som vi fick fira henne.

Dom har verkligen fått det fint
och hon har så fin smak min stora 
dotter.

Nu är deras uterum och terrass utanför
färdigt, med allt piff och så.



 Tyvärr ingen dag att sitta ute och äta, men då fick vi sitta i deras fina uterum.






Doris står och kollar in grannen  som är ute och fiskar.
















När vi åkte hem var det mörkt, men inte kolsvart som på
vintrarna, utan ett mer blått ljus, så man kunde 
titta ut över vattnet som låg alldeles stilla.

Ja dom fick verkligen dag i en riktig husdröm,
men det är dem väl unnat.

Ikväll blir det 
ballongutmaningen,
som nu kommit till Maj månad.

I ballongen låg en lapp
där det stod att de skulle bjuda
brudparet och tillsammans fira att de varit gifta 
ett år. 
Champagne och jordgubbar
står på menyn.

Så det ska bli jättekul,
men först en liten powernap.

Kram Helena

8 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Ja de har det verkligen fint och dottern har jättegod inredningssmak!

Hoppas ni får en riktigt mysig kväll!

Kram Lena

Ljuva Magnolia sa...

Superfina bilder på deras vackra hem, verkligen ursnyggt har de det!
Men att du har en så stor dotter kan man bara inte fatta, du som är så ung och fräsch, jag får inte ihop det.. Mormor och allt, till de där små karamellerna, så härligt.

Kram och fin kväll!
Catta

Sofi sa...

Gokväll!

Wow så fint de har! Så inspirerande!
Väldigt fina soffhörna i uterummet, den tar jag med mig i min inre inspirationsbank tills vi ska göra soffhörna i vårt uterum:)

Hoppas att ni får/har en toppenkväll!

Kram Sofi

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilket vackert hem hon har din dotter... Uterummet är fantastiskt :)
Hoppas du har en mysig kväll och att allt är bra med dig!
Stor kram
Jessica

Sallys hus sa...

åååå...japp jag måste verkligen följa med till den där idyllen snart..;)
Kraaam Katarina

Helt enkelt hemma hos mig sa...

De har verkligen fått till ett trivsamt och snyggt hem :)
Önskar dig en fortsatt skön Söndag

Junitjej sa...

Vilket vackert hem!

Ekenäsliv sa...

Jaaaaaa alltså vilket hus... Älskar verkligen stilen som de har!
Makalöst snyggt, riktig fingertoppskänsla :)
Natti natt!
Kraaaaam Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...