onsdag 21 mars 2012

Lugg eller inte, det är frågan?

När jag var hos frissan sist var jag så sugen på att klippa lugg, när jag sedan såg den här snygga donnan, blev jag ännu mer sugen på lugg, men då är är problemet att jag har klippt av mig mitt hår och det är ju just långt hår med lugg och tofs som är så himla snyggt!
Tänk att man aldrig blir nöjd!


Snygga hårringar i guld och silver finns att köpa här.

Vad ska ni göra idag?
Jag ska plantera lite vårblommor ute i mina utekrukor!

Sedan ladda för nattjobb!

Kram Helena

3 kommentarer:

No34 sa...

Svårt val... själv ska jag till frissan och putsa till min kortklippta frisyr på fredag!! Ha det gott i vårsolen!! Kram Kate

Lovely Things! sa...

Jag vet precis vad du menar, har exakt samma bekymmer, ALLTID. Tänk o vara man, de har ju i stort sett samma frissa alltid, hi hi!
Kram

Anonym sa...

Tycker du är fin som du är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...