tisdag 20 mars 2012

Hejsan!
I morse när jag vaknade hade jag en förlamande trötthet som inte gav sig, så när lilltjejjen åkt till skolan gick jag och la mig! Sedan blev det stressigt för att hinna i tid till kvällsjobbet, så därför har jag uteblivit från bloggandet idag. Nu är jag hemma och faktiskt lite piggare, tur det eftersom jag ska jobba natt i morgon.

Min vinst som jag vann på Millamix är nu upphandlad och ivägskickad från dem också! Får visa senare vad det blev!

Nu tänkte jag visa vad jag inhandlade på våra två stora svenska företag IKEA och H&M.



Äntligen en läslampa från IKEA

Lite fina ljus från H&M

Och för alla Odd Molly älskare så har Camprade fina erbjudanden imorgon!

Bara att hänga på låset om det är något man är särskilt intresserad av!

Ha en bra kväll

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Snygg lampa och jag gillar ljusen, måste klicka hem fler :)
Kram Suss

Annisen sa...

Lampan är superfin och vi kikade på den, men tyvärr är den för "ren" i färgen för att passa in där vi skulle ha den. Behövde en med mer "vintagekänsla". Den blev toppen hos dig :)

Jag har alltid sådan otur med Campadre, för det jag hittar och vill klicka hem är alltid slut, men jag fortsätter att hoppas på fynd ;).
Ha en fin och förhoppningsvis stressfri onsdag!
Kram / A

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...