onsdag 28 mars 2012

Dagens Odd Molly!

Onsdagar verkar vara en huvudvärksdag för mig! Har nästan alltid huvudvärk då, konstigt!! Hoppas det ger sig snart!
Igår var jag hos bästa Susanne som hade klädparty med märket House of Lola, någon som varit på det?

Massor av trevliga tjejjer och Susanne hade stått och lagat pastasallad som var himmelskt god!
Hon sålde lite annat också bl.a. massor av fina armband, som jag visat förut. Nu köpte jag mig ett vitt också, som passar bra till sommaren!

Påminer mycket om armbanden från Icon Design

Dagens me: Odd Molly kofta "pointers long cardigan"
byxor Zara.

Ha nu en bra dag!
Kram Helena



7 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Så snygg bloggerska! Gillade verkligen koftan, synd att de är lite för dyra för min plånbok Odd Molly-kläderna, det finns så mycket snyggt!
Kram Suss

Maria - Wikers Liv sa...

Krya på dej! Snygg är du trots huvudvärk!
Vet inte om du läste svaret hos mig, ang den ovälkomne gästen...
Det var en främling som klättrat in till mig, via balkongen (2:a vån), sovit på min soffa under natten och stod i sovrummet på morgonen... Sedan dess så sov jag med en kökskniv under sängen i många år!
Kram!

Anonym sa...

Tråkigt att du har så mkt huvudvärk,krya på dig!Vilken snygg kofta,ja hela du är sååå snygg.
Kram LB

Anonym sa...

Fin kofta! Hoppas att du mår bättre:)

No34 sa...

Samma här, migränonsdag...! Supersnygg stass du har för dagen!! Ha en skönare torsdag istället, och hoppas din migrän har släppt. Själv hushållade jag på min så jag har lite kvar idag med...:((
Kram Kate

Anonym sa...

Jättefin kofta och härligt med ljusa nyanser från topp till tå!

Life´s Silverlining and I sa...

Så snygg du är i dina outfiter! Ha en fin dag! kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...