torsdag 29 mars 2012

Lite påsk här med!

Inte för att klaga eller verka tjatig, men vill i allafall bara säga (för jag hatar det) att idag var min migrän värre än värst, fick tom sjukskriva mig! Har nyss kommit ur sängen, är ngt bättre, men ej bra! Vill väl ha lite medömkan.....!

Nu när vi närmar oss påsk, börjar vi pynta igen! Jag brukar inte pynta mycket, inte som till jul, men lite pärlhönsfjädrar och silverägg får räcka! Lilltjejjen kommer nog med en del påskpynt, som måste fram också!



Vet inte om någon kommer ihåg, men för några veckor sedan fick jag avsluta mitt blogginlägg väldigt AKUT!
För en nära person till mig, behövde min hjälp!

I går knackade det på dörren och utanför stod
personen i fråga och ville tacka så himla mycket för min insats!
Fina rosa rosor och choklad!

Jag har alltid varit en person som gärna hjälper till när någon mår dåligt,
ser det inte som jobbigt utan som en självklarhet!

Men jag blev Jätteglad, när man får lite kredit för det man gör!

Kram Helena


5 kommentarer:

Annisen sa...

Hej H!
Exakt den inställningen är så underbar! Att hjälpa till för att man vill och kan och inte för att man förväntar sig något tillbaka. Visst är det jätteroligt att få positiv respons på det man gör/har gjort, men jag brukar tänka att nästa gång kan det vara jag som behöver hjälp eller stöd.

Superfint pyntat förresten :)

Kram /A

Hemma på Sjuan sa...

Så påskfint du har gjort!
Hoppas du mår bättre, migrän är hemskt.
Kram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilken fin uppskattning! kram

Life´s Silverlining and I sa...

Så fint och gulligt att komma med blommor och av dig att hjälpa till! jättefint har du på bordet också! Likadant ägga har jag, ska nog visa min bricka en dag också hihi kram

dianasdrommar sa...

Härligt med uppskattning kram Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...