måndag 15 augusti 2016

Snygga Snowflakes i sängen i höst

Hej på er!

Gillar ni sängkläder?

Jag gjorde en utrensning på gamla
påslakan häromveckan.
hade sparat en del påslakan sedan jag bodde hemma
i föräldrar hemmet.

Hur tänkte jag där???

Nu finns ju plats för något nytt,
fast egentligen går det ju inte åt så många
påslakan, vi använder bara våra Beach house,
linnelakan och satinlakan, så egentligen räcker det
väldigt bra, men när jag fick syn på dessa
snyggingar, måste jag nog fundera ett varv till.





I mina ögon riktigt snygga. det bästa är ju att man får som två påslakan i ett
eftersom man kan vända på dem och få ett annat utseende









Snygga är de iallafall
och vill ni kolla närmare på dem så finns de att 
kolla och beställa härifrån

Visst var de snygga!?
Något att önska sig, kanske.

Kram Helena

3 kommentarer:

Unknown sa...

Superfina lakan.
Kram
Maria

Razzy sa...

Jättesnygga

kram Eva

Anonym sa...

Ja men åh vad snygga , har också en uppsättning beachhouse, love på dem. Dessa var ju verkligen ngt att sätta upp på wishlist :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...